Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » RKC - Feyenoord 13-2 14:30

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

 

+1/-0

RKC heeft deze week veel vaste waardes gespaard in het bekerduel omdat ze deze wedstrijd volledig bewapend ten strijde gaan trekken. Feyenoord weest gewaarschuwd en klap er gelijk boven op.

 

+1/-0

Blijf het vreemd vinden dat Feyenoord het altijd lastig heeft in Waalwijk al lijkt het erop dat het tegen de kleintjes nu wel beter gaat.

 

+1/-0

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

 

+1/-0

Nelson weer terug; Bassett speelt mee bij Onder 21

Feyenoord kan weer beschikken over Reiss Nelson. De aanvaller was afgelopen week tegen Sparta Rotterdam niet inzetbaar omdat hij positief was getest op corona.

Nelson gaat morgen weer meetrainen. De buitenspeler keert zondag zo goed als zeker weer terug in de wedstrijdselectie voor het uitduel tegen RKC Waalwijk.

Trainer Arne Slot maakt op de persconferentie verder bekend dat iedereen fit is bij Feyenoord. Cole Bassett gaat morgen minuten maken bij Feyenoord Onder 21. Het is daarom niet duidelijk of hij zondag mee kan naar Waalwijk.

 

+1/-0

Bijzonder dat we daar zelden makkelijk winnen. Net zo vaak verloren als gewonnen daar…

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Reserves Feyenoord: Marciano, Jansen; Pedersen, Hendriks, Toornstra, Hendrix, Bassett, Nelson, Wålemark, Dessers.

 

+1/-0

Gaat gewoon een makkelijke overwinning worden 1-4.

 

+1/-0

Zijn ze allemaal vannacht naar die ene nachtclub die open was in Rotterdam geweest? Wat slap allemaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 februari 2022 om 15:01:

Zijn ze allemaal vannacht naar die ene nachtclub die open was in Rotterdam geweest? Wat slap allemaal.


In de tweede helft krijgen we meer ruimte, dan ligt ons vele malen beter.
RKC voetbalt niet die lopen alleen maar in de weg. Vroeger stonden ze nog bekend als een leuk voetballende ploeg..

 

+1/-0

Toch wel 1 vd slechtste wedstrijden die ik heb gezien onder Slot.
Snap ook niet waarom sommige spelers blijven staan.

 

+1/-0

0-2 90": Hendrix

Bijz: Eerste goal voor Feyenoord.

 

+1/-0

Ouderwetse Feyenoord overwinning.

Heel snel vergeten, maar 3 hele belangrijke punten zijn binnen.

Leuk voor Hendrix z'n eerste goal.

 

+1/-0

Wat een mongool is die van Gangelen ook, dat zeg je gewoon niet op tv... We zijn aan het k******n op jullie...

 

+1/-0

Ik ben blij met de 3 punten en dat was het wel. Geef die Wålemark eens een kansje Arne.

 

+1/-0

Zo is het. Drie punten en verder niet over lullen. Dit soort zaadpartij zitten er altijd tussen. Wel prettig voor hem en het elftal dat Bijlow weer is een keer belangrijk was,

 

+1/-0

Niet de beste wedstrijd, maar de drie punten gaan mee naar Rotterdam.

 

+1/-0

Slot zou moeten beginnen met Toornstra en Hendrix ipv Til en Jahanbakhsh. Dan heb je meer kans om echt een overwicht te creeeren. Toornstra liet in de korte tijd dat hij mee deed wel wat zien. Hij was echt aanwezig.

 

+1/-0

Ik vond Toornstra inderdaad ook goed invallen, probeerde te combineren en zocht de oplossing naar voren. Het middenveld met Aursness, Til en Kökçü staat over het algemeen goed, maar ik zou het ook weleens met Toornstra willen zien met Toornstra erin en Kökçü op de plek van Til.

In 'grotere' wedstrijden is het spelen met een versterkte middenveld met Toornstra ipv. Jahanbakhsh sowieso misschien wel de beste optie. Als wordt het voorin dat wel erg mager wanneer ook Linssen en/of Sinesterra z'n dag niet heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 februari 2022 om 12:51:

Ik vond Toornstra inderdaad ook goed invallen, probeerde te combineren en zocht de oplossing naar voren. Het middenveld met Aursness, Til en Kökçü staat over het algemeen goed, maar ik zou het ook weleens met Toornstra willen zien met Toornstra erin en Kökçü op de plek van Til.

In 'grotere' wedstrijden is het spelen met een versterkte middenveld met Toornstra ipv. Jahanbakhsh sowieso misschien wel de beste optie. Als wordt het voorin dat wel erg mager wanneer ook Linssen en/of Sinesterra z'n dag niet heeft.


Het probleem is vooral dat je al weken zonder een spits speelt. Til is een lopende speler die het moet hebben van reageren op loopacties en balletjes van je nummer 9. Laat die nou bij ons totaal uit vorm zijn. Tevens mis je voor Til voorzetten van de zijkant. Sini kapt altijd naar binnen en Alireza gaf bijna iedere bal verkeerd en van de backs komt ook al weken weinig bruikbaars.

Ik vond Toornstra net zoals de rest op het middenveld: grossieren in verkeerde balletjes. Ook hij gaf minimaal 4 diepe ballen waar je een overtal had verkeerd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » RKC - Feyenoord 13-2 14:30