Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 07 februari 2022 om 18:50:
Ik zie deze zomer maar 1 speler vertrekken uit de basis en dat is Senesi. Ook omdat we voor die positie nu al 4 prima vervangers hebben. Ver komen in de Conv.L. zal daar zeker aan mee helpen.
Uit: Schiedam
Vak: -
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 08 februari 2022 om 10:17:
Ik zie deze zomer maar 1 speler vertrekken uit de basis en dat is Senesi. Ook omdat we voor die positie nu al 4 prima vervangers hebben. Ver komen in de Conv.L. zal daar zeker aan mee helpen.
Dat kan je vergeten natuurlijk. Kökcü, Senesi en Sinistera worden straks voor een mooi bedrag verkocht. We kunnen dan vervangers voor ze halen en de selectie op andere plekken versterken.
Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 09 februari 2022 om 23:12:
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 08 februari 2022 om 10:17:
Dat kan je vergeten natuurlijk. Kökcü, Senesi en Sinistera worden straks voor een mooi bedrag verkocht. We kunnen dan vervangers voor ze halen en de selectie op andere plekken versterken.
Wat kan ik vergeten? Natuurlijk?Dus ondanks dat jij dit 'n selectie van niks vindt en alle posities op CL niveau moeten worden vervangen, moeten spelers die te slecht zijn om ver te komen in Con.L. voor € 20m+ verkocht worden .....? Weet je wanneer je ook spelers voor meer geld kan verkopen? Door de juiste en positieve pr rond onze spelers op te bouwen en dan werkt al het negatieve gelul van de zogenaamde kritische 'Feyenoord-kenners' daar dus niet echt aan mee. Vandaar dat je alles wat JdeMol produceert kompleet moet negeren want die zijn fanatiek anti-Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (06/02/2022-12:15)