Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Maccabi Haifa (09/12/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Antonucci had ik gister ook wel willen zien, maar blijkbaar is hij er (nog) niet klaar voor.

 

+1/-0

Blijkbaar maar dat is natuurlijk belachelijk als je wel jochies van 16-18 mee laat doen met nauwelijks ervaring die veilig in de jeugd bij 1 club in NL hebben gespeeld. Antonucci heeft bij verschillende clubs gespeeld en daar van alles mee gemaakt (oa najax,Monaco 2) en anderhalf goed seizoen in de KKD gedraaid (oa 11 uit 20 goals 1e seizoen en 11 assists vorig jaar). 26 wedstrijden vertegenwoordigende teams Belgie. Ik vind Slot in alles Top maar dit snap en begrijp ik niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 december 2021 om 10:52:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 10 december 2021 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 december 2021 om 12:56:

Logische beslissing gezien het drukke programma, alleen zonde dat er niet meer talenten worden opgesteld. Ik zou bijvoorbeeld liever Hartjes en Milambo zien in plaats van spelers als Teixeira en Diemers.



Beide spelers mogen weg dus even in de etalage zetten is goed.



Bij Diemers was het meer dat hijzelf weg wil omdat hij weinig speeltijd zou krijgen, maar voor de bank vind ik hem niet zo gek hoor.



Slot heeft in een lang gesprek aangegeven dat hij weg mag, omdat hij hem niet in ons nieuwe systeem vindt passen en daardoor niet op veel speeltijd hoeft te rekenen.

Gisteren werd maar weer eens pijnlijk duidelijk waarom, die assist doet daar helemaal niks aan af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 december 2021 om 10:52:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 10 december 2021 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 december 2021 om 12:56:

Logische beslissing gezien het drukke programma, alleen zonde dat er niet meer talenten worden opgesteld. Ik zou bijvoorbeeld liever Hartjes en Milambo zien in plaats van spelers als Teixeira en Diemers.



Beide spelers mogen weg dus even in de etalage zetten is goed.



Bij Diemers was het meer dat hijzelf weg wil omdat hij weinig speeltijd zou krijgen, maar voor de bank vind ik hem niet zo gek hoor.



Nee hoor doet alles in één tempo te laag. Zie liever Hartjes!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 10 december 2021 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 december 2021 om 12:56:

Logische beslissing gezien het drukke programma, alleen zonde dat er niet meer talenten worden opgesteld. Ik zou bijvoorbeeld liever Hartjes en Milambo zien in plaats van spelers als Teixeira en Diemers.



Beide spelers mogen weg dus even in de etalage zetten is goed.


Teixeira heeft niet veel laten zien, maar Diemers heeft een goede wedstrijd gespeeld. Hij was leiding gevend in zijn spel en was veel aan de bal. Ook had hij een paar prima voorzetten plus het balletje op Dessers waar de 1-0 uit kwam. Diemers lijkt mij een veel betere voetballer dan Veerman die het van een paar momenten moet hebben.

 

+1/-0

Prima overwinning met vlot combinatievoetbal en uitstekende pressie, weliswaar tegen een zwakke tegenstander maar het is toch mooi meegenomen dat onze tweede keuze het ook heeft laten zien. Overigens vond ik Diemers een degelijke wedstrijd spelen, voor zijn doen was dit best prima (mag nog steeds weg van mij, hij mist kwaliteit). Teixeira vond ik daarentegen heel matig.

Uitblinker was voor mij Nelson, die ik graag vanaf rechts had willen zien spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 december 2021 om 12:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 december 2021 om 10:52:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 10 december 2021 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 december 2021 om 12:56:

Logische beslissing gezien het drukke programma, alleen zonde dat er niet meer talenten worden opgesteld. Ik zou bijvoorbeeld liever Hartjes en Milambo zien in plaats van spelers als Teixeira en Diemers.



Beide spelers mogen weg dus even in de etalage zetten is goed.



Bij Diemers was het meer dat hijzelf weg wil omdat hij weinig speeltijd zou krijgen, maar voor de bank vind ik hem niet zo gek hoor.



Nee hoor doet alles in één tempo te laag. Zie liever Hartjes!



Ik ook hoor maar voor NU begrijp dat Slot wel voor Diemers (ervaring) kiest toevallig is de top vd nieuwe lichting allemaal middenvelder Hartjes, Milambo, Kleijn, 't Zand.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Maccabi Haifa (09/12/2021-21:00)