Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 30 november 2021 om 11:24:
Op dit moment staan jamer genoeg spelers die soms vlammen maar over het algemeen te matig zijn op het veld : Til en Malacia voegen erg weinig toe aan het spelbeeld, dat Til soms gscoord heeft ligt meer aan een Tor-instinct, niet omdat hij een Messi is, Malacia is ook te matig, voeg daar een onberekenbare Marciano aan toe en Toornstra die ook niet zijn stempel op een wedstrijd kan druken, dan heb je tegen een stugge ploeg als Twente al pakweg vier halve spelers. In de voorste linie hebben enkel Sinisterra, maar die kan het alleen ook niet af, Dessers is een target-man, die gaat niet mee-spelen, Dessers is het duveltje uit de doos voor pakweg de laatste tien minuten. Slot moet nog hard nadenken of deze selectie niet moet worden aangepast.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 november 2021 om 18:29:
Malacia vind ik niet zo slecht veel energie en duelkracht zit ook niet voor niks bij Oranje 1 vd betere linksbacks in de eredivisie maar moet wel een concurrent bij (Bjorkan?)
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 01 december 2021 om 08:15:
Bij Malacia houdt ik tegenwoordig altijd mijn hart vast. Hij maakt vaak (te) veel verkeerde keuzes.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (28/11/2021-14:30)