Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (28/11/2021-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 30 november 2021 om 11:24:

Op dit moment staan jamer genoeg spelers die soms vlammen maar over het algemeen te matig zijn op het veld : Til en Malacia voegen erg weinig toe aan het spelbeeld, dat Til soms gscoord heeft ligt meer aan een Tor-instinct, niet omdat hij een Messi is, Malacia is ook te matig, voeg daar een onberekenbare Marciano aan toe en Toornstra die ook niet zijn stempel op een wedstrijd kan druken, dan heb je tegen een stugge ploeg als Twente al pakweg vier halve spelers. In de voorste linie hebben enkel Sinisterra, maar die kan het alleen ook niet af, Dessers is een target-man, die gaat niet mee-spelen, Dessers is het duveltje uit de doos voor pakweg de laatste tien minuten. Slot moet nog hard nadenken of deze selectie niet moet worden aangepast.


Als ik Slot moet geloven, stelt hij dat we nu richting positie top-3 om als 1e te eindigen, dus zal hij zelf wel zien, wat hij nodig heeft of tekort komt.

 

+1/-0

Malacia vind ik niet zo slecht veel energie en duelkracht zit ook niet voor niks bij Oranje 1 vd betere linksbacks in de eredivisie maar moet wel een concurrent bij (Bjorkan?)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 november 2021 om 18:29:

Malacia vind ik niet zo slecht veel energie en duelkracht zit ook niet voor niks bij Oranje 1 vd betere linksbacks in de eredivisie maar moet wel een concurrent bij (Bjorkan?)



De laatste wedstrijden is Malacia matig en maakt domme fouten.

 

+1/-0

Klopt wel is al weken wat minder moet zeker beter, maar net 22 hé. Zowel Advocaat als Van Gaal als Slot zien echter wel zijn potentie. Vind ook dat Sinisterra wat minder is, maar in principe een prima linker flank.

Dit bericht is gewijzigd op 1 december 2021, 01:00:41.

 

+1/-0

Bij Malacia houdt ik tegenwoordig altijd mijn hart vast. Hij maakt vaak (te) veel verkeerde keuzes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 december 2021 om 08:15:

Bij Malacia houdt ik tegenwoordig altijd mijn hart vast. Hij maakt vaak (te) veel verkeerde keuzes.



Gewoon laten staan, die periode heeft kökcü ook gehad. Dat hoort bij de overgang van ¨het grote talent¨ naar een betrouwbare volwassen speler worden. Hij gaat het vanzelf oplossen maar het duurt nog wel een tijdje voor hij het door heeft.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (28/11/2021-14:30)