Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 31 oktober 2021 om 14:24:

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 14:13:

pitbull schreef op 31 oktober 2021 om 14:09:

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 14:03:

DESSERS MIJN HELD IK LIG HELEMAAL DUBBEL:D:D:D:D:D:D

Wat zei je eerder :B toch de drie hard nodige punten :pul

Ik heb het altijd gezegd, een top aankoop, echt die spits die we nodig hadden:B:pul

Idd klopt wat je zegt :D het was wel weer flink zweten deze middag,dit zijn gemene doelpuntjes :B :pul

Als je slechte wedstrijden gaat winnen wordt je vanzelf kampioen:B

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2021 om 12:44:

Zie toch liever Aursnes erbij op middenveld.

Viel uitstekend in en solliciteert echt naar een basisplaats. Het spel ging met hem veel en veel sneller

+1/-0

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 14:27:

pitbull schreef op 31 oktober 2021 om 14:24:

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 14:13:

pitbull schreef op 31 oktober 2021 om 14:09:

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 14:03:

DESSERS MIJN HELD IK LIG HELEMAAL DUBBEL:D:D:D:D:D:D

Wat zei je eerder :B toch de drie hard nodige punten :pul

Ik heb het altijd gezegd, een top aankoop, echt die spits die we nodig hadden:B:pul

Idd klopt wat je zegt :D het was wel weer flink zweten deze middag,dit zijn gemene doelpuntjes :B :pul

Als je slechte wedstrijden gaat winnen wordt je vanzelf kampioen:B

Gelukkig mijn Zondag niet naar de klote ;) nog heel wat wedstijden te gaan maar al met al zijn dit altijd lastige potjes vooral voor Feyenoord en dan nog op zo een plastic veld,en ja Kampioen wordt je tegen de kleintjes maar dat is juist waar Feyenoord de laatste jaren punten verknalt.

+1/-0

Laten we ff realistisch zijn, halen we de punten door geluk of wijsheid ? Je kunt niet blijven gokken op gelukkige momenten. Het middenveld en de rechtsbuiten moeten versterkt worden of een puike back-up krijgen.

+1/-0

Ik dacht dat er geen VAR aanwezig was, dan begrijp ik het helemaal niet meer.
Dit was een duidelijke hoek van Beugelsdijk.

Verder snap ik niet dat Feyenoord niet instaat is over Sparta heen te voetballen.

Door een hoger tempo te spelen wat ze soms wel doen hadden ze Sparta bij de kraag kunnen pakken, nu was het weer veel te traag en voorspelbaar.

Kortom een saaie en zeer slechte wedstrijd, met een geluk doelpunt in de laatste 1.1/2 minuut.

+1/-0

Kuijt007 schreef op 31 oktober 2021 om 13:22:

Marc Acardipane schreef op 31 oktober 2021 om 13:20:

Veld is ook waardeloos snap wel dat ze beetje met handrem erop spelen.

Dat vind ik echt het zwakste excuus, er is al jaren kunstgras en inmiddels moet je ook weten hoe je daarop moet spelen.

Dat mag op geen enkele manier meer een excuus zijn.

Dat het niks te zoeken heeft in het voetbal ben ik met iedereen eens, maar eens excuus mag het gewoon niet meer zijn.

Dit mag de naam kunstgras niet eens dragen zo slecht. Onze tenues waren het enige groen.

+1/-0

Matige wedstrijd, maar dit was voorheen een wedstrijd die we zouden verliezen. Goede ontwikkeling dat we deze wedstrijd toch nog pakken.

+2/-0

Sparta liep goed in de weg en liet Feyenoord niet aan voetballen toekomen. We hebben het dan standaard lastig, we missen gewoon het tecnische vermogen daarvoor.

Wie had gedacht dat we nu op 1 verliespunt van ajax zouden staan? Het gaat voorlopig prima.

+2/-0

Vind het ook heel bijzonder. Voor de competitie werden wij al geprezen voor een 6e plek.
Nu wordt over het voetbal gepraat en dat het zo matig is.
Wat wil je dan? Je kan niet toveren dat het in een keer goed valt.
Het gaat echt wel de goede kant op, zeker qua systeem. Wanneer je wedstrijden wint krijg je vertrouwen.
Daarom is zondag ook erg belangrijk.

+2/-0

Klopt met lult elkaar maar na. Maar over het anti voetbal en de plastic mat van Sparta hoor je bijna niemand alleen Perez!

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 02 november 2021 om 11:52:

Klopt met lult elkaar maar na. Maar over het anti voetbal en de plastic mat van Sparta hoor je bijna niemand alleen Perez!

Mag ook geen excuus zijn, die plastic troep is er al 15 jaar en moet men inmiddels aan gewend zijn.

Dat het niks in voetbal te zoeken heeft ben ik met men eens, maar het mag niet als "het" of een groot excuus zijn dat een wedstrijd niet loopt, dit is trainbaar tegenwoordig.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta - Feyenoord