Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Utrecht - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

En over drie weken Philips uit….

 

+1/-0

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.



Hendriks heeft het prima gedaan en met betrekking tot opbouwend is dit gewoon een hele lastige tegenstander.

Hij speelt voor het eerst in de basis op dit niveau en dan heeft die het gewoon goed gedaan in mijn ogen.

Hendriks is altijd een laatbloeier geweest volgens mij, dus ik denk dat die zeker nog wel kan groeien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.


Dat is de zwakte van de selectie. Bijna elke schorsing of blessure van een basisspeler is meteen een grote verzwakking. Wat denk je als die kale achter ontbreekt…

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 augustus 2021 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.



Hendriks heeft het prima gedaan en met betrekking tot opbouwend is dit gewoon een hele lastige tegenstander.

Hij speelt voor het eerst in de basis op dit niveau en dan heeft die het gewoon goed gedaan in mijn ogen.

Hendriks is altijd een laatbloeier geweest volgens mij, dus ik denk dat die zeker nog wel kan groeien.



Zie hem in elk geval liever als Burger op die positie maar dat ze Viergever als linkspoot erbij willen snap ik wel.

 

+2/-0

Grootste gemis vandaag was wel senesi. Je mist de opbouwer die de hele tram op de linkerkant aan de praat kan krijgen. Hendriks is een bruikbare verdediger maar ik zie zelfs liever burger want die kan wel opbouwen ook al verdedigt die dan zwakker maar dan kom je tenminste eruit. Nu zet utrecht ons heel simpel vast en is het zo makkelijk verdedigen. Ik zou anders desnoods Aursnes een linie naar achter schuiven maar hendriks is niet de oplossing bij afwezigheid van senesi.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.


Dat is de zwakte van de selectie. Bijna elke schorsing of blessure van een basisspeler is meteen een grote verzwakking. Wat denk je als die kale achter ontbreekt…


Dan speelt Geertruida.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 15:25:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.


Dat is de zwakte van de selectie. Bijna elke schorsing of blessure van een basisspeler is meteen een grote verzwakking. Wat denk je als die kale achter ontbreekt…


Dan speelt Geertruida.



Ja maar of hij het zelfde kan brengen als Trauner centraal in de verdediging…..ik hoop het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 29 augustus 2021 om 15:24:

Grootste gemis vandaag was wel senesi. Je mist de opbouwer die de hele tram op de linkerkant aan de praat kan krijgen. Hendriks is een bruikbare verdediger maar ik zie zelfs liever burger want die kan wel opbouwen ook al verdedigt die dan zwakker maar dan kom je tenminste eruit. Nu zet utrecht ons heel simpel vast en is het zo makkelijk verdedigen. Ik zou anders desnoods Aursnes een linie naar achter schuiven maar hendriks is niet de oplossing bij afwezigheid van senesi.




Sorry maar Burger heeft totaal geen niveau voor Feyenoord

 

+1/-0

Slot had dit heus wel een keer ingecalculeerd maar ze hebben toch een mooie serie neergezet al ging het de laatste 3 wedstrijden minder maar het idee van voetballen blijven ze aan vast houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 17:00:

Slot had dit heus wel een keer ingecalculeerd maar ze hebben toch een mooie serie neergezet al ging het de laatste 3 wedstrijden minder maar het idee van voetballen blijven ze aan vast houden.



Verliezen ja maar helemaal overlopen en op alle fronten afgetroefd worden door concurrent Utrecht…….
Weet niet of hij dat heeft ingecalculeerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 17:00:

Slot had dit heus wel een keer ingecalculeerd maar ze hebben toch een mooie serie neergezet al ging het de laatste 3 wedstrijden minder maar het idee van voetballen blijven ze aan vast houden.



Verliezen ja maar helemaal overlopen en op alle fronten afgetroefd worden door concurrent Utrecht…….
Weet niet of hij dat heeft ingecalculeerd.



Hij had direct moeten beginnen met die Noor ipv de vermoeid ogende Toornstra. Plus met Haps ipv de onrustfactor Malacia

 

+1/-0

Ja Slot kreeg een koekie van eigen deeg centraal duo wrd continu onder druk gezet maar zoals Slot al vaak heeft gezegd we kunnen nog niet zeggen waar we staan mede omdat er nog spelers gaan en komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 16:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 15:25:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.


Dat is de zwakte van de selectie. Bijna elke schorsing of blessure van een basisspeler is meteen een grote verzwakking. Wat denk je als die kale achter ontbreekt…


Dan speelt Geertruida.



Ja maar of hij het zelfde kan brengen als Trauner centraal in de verdediging…..ik hoop het.


Ik vond Geertruida vorig jaar een van de beteren van Feyenoord en iemand met veel potentie. Hij heeft snelheid, wendbaarheid, scorend vermogen en een goede pass. In de eredivisie zie ik niet veel betere en completere verdedigers, dus wij zijn prima bezet achterin mijns inziens. Het valt alleen nu even op, omdat hij net terugkomt van een blessure en we het tot nu toe dus even moesten doen met Burger en Hendriks als eerste vervangers. Met Geertruida was er niets aan de hand geweest. Ik zie het nog steeds niet als een prioriteit.

Voorin vind ik het zorgelijker gesteld. Linssen blijkt wederom geen ideale spits, Alireza is niet fit en kwam niemand voorbij, daarachter hadden we nauwelijks alternatieven (al had Baldé wat mij betreft best eerder een kans mogen krijgen ipv Toornstra). Dat wordt nu deels opgelost met Diallo, maar er zou eigenlijk nog wat bij moeten mijns inziens. Een spits met lengte die mee kan voetballen zou ook geen kwaad kunnen. Wat dat betreft is het jammer dat die Castellanos niet komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2021 om 16:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 29 augustus 2021 om 15:24:

Grootste gemis vandaag was wel senesi. Je mist de opbouwer die de hele tram op de linkerkant aan de praat kan krijgen. Hendriks is een bruikbare verdediger maar ik zie zelfs liever burger want die kan wel opbouwen ook al verdedigt die dan zwakker maar dan kom je tenminste eruit. Nu zet utrecht ons heel simpel vast en is het zo makkelijk verdedigen. Ik zou anders desnoods Aursnes een linie naar achter schuiven maar hendriks is niet de oplossing bij afwezigheid van senesi.




Sorry maar Burger heeft totaal geen niveau voor Feyenoord



Ja met Burger dan incasseer je een extra goal maar je krijg tenminste de aansluiting naar voren en dan kunnen we ons eigen spel spelen. Voor mij ook niet de ideale oplossing ik zie liever geertruida maar hij mag ook aursnes proberen van mij bij uitval van senesi.

 

+1/-0

gewoon de ervaren stand- in Viergever vastleggen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 17:54:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 16:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2021 om 15:25:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 augustus 2021 om 15:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 15:15:

Hendriks vind ik verdedigend niet slecht, maar hij heeft niet de opbouwende kwaliteiten van Senesi.


Dat is de zwakte van de selectie. Bijna elke schorsing of blessure van een basisspeler is meteen een grote verzwakking. Wat denk je als die kale achter ontbreekt…


Dan speelt Geertruida.



Ja maar of hij het zelfde kan brengen als Trauner centraal in de verdediging…..ik hoop het.


Ik vond Geertruida vorig jaar een van de beteren van Feyenoord en iemand met veel potentie. Hij heeft snelheid, wendbaarheid, scorend vermogen en een goede pass. In de eredivisie zie ik niet veel betere en completere verdedigers, dus wij zijn prima bezet achterin mijns inziens. Het valt alleen nu even op, omdat hij net terugkomt van een blessure en we het tot nu toe dus even moesten doen met Burger en Hendriks als eerste vervangers. Met Geertruida was er niets aan de hand geweest. Ik zie het nog steeds niet als een prioriteit.

Voorin vind ik het zorgelijker gesteld. Linssen blijkt wederom geen ideale spits, Alireza is niet fit en kwam niemand voorbij, daarachter hadden we nauwelijks alternatieven (al had Baldé wat mij betreft best eerder een kans mogen krijgen ipv Toornstra). Dat wordt nu deels opgelost met Diallo, maar er zou eigenlijk nog wat bij moeten mijns inziens. Een spits met lengte die mee kan voetballen zou ook geen kwaad kunnen. Wat dat betreft is het jammer dat die Castellanos niet komt.



Ik vind Geertruida ook een groot talent en dat vindt de technische leiding ook gezien zijn contractverlenging. Maar zijn doorbraak vorig seizoen was wel als rechtervleugel verdediger en niet als rechter centrum verdediger. Daar heeft hij wel gespeeld natuurlijk maar zeker niet meerdere wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 17:45:

Ja Slot kreeg een koekie van eigen deeg centraal duo wrd continu onder druk gezet maar zoals Slot al vaak heeft gezegd we kunnen nog niet zeggen waar we staan mede omdat er nog spelers gaan en komen.



Wat we tot nu toe wel kunnen zeggen is dat Feyenoord en lastige uitwedstrijden nog steeds geen gelukkige combinatie is.

 

+1/-0

Het is een schande wat er gebeurd is vandaag, maar niet omdat Feyenoord slecht speelde.
In diverse commentaren lees ik dat Feyenoord overlopen is, spelers oververmoeid waren, terwijl dat gewoon weg niet klopt.
Vandaag hebben we van een partij verloren en dat is het scheidsrechters team, niet van Utrecht.

Feiten:

- Eerste pingel was geen pingel, speler gaat zelf liggen. Gelukkig wordt dit door de VAR terug gedraaid.
- De 2-1 had afgekeurd moeten worden wegens duwen/afzetten tegenstander, is gewoon een overtreding ook hier had de VAR moeten ingrijpen.
- Tweede pingel van Utrecht exact als de eerste pingel, speler gaat zelf liggen en had gecorrigeerd moeten worden.
- Pingel Feyenoord was enige echte 100% terechte pingel, had ook rood voor Utrecht verdediger moeten zijn.
- Daarnaast tal van overtredingen van Feyenoorders, waaronder Linssen waarin helemaal niks gebeurde, werden afgefloten.

Utrecht heeft in de eerste helft daarnaast veel druk gezet, maar slechts 1,5 kans gecreérd, tegenover twee van ons. We hebben verdedigend 1 fout gemaakt en dat was de 1-1, verder heeft Utrecht niet een keer op goal geschoten, alles ging hoog over of ver naast.

Conclusie: Alle fouten weggenomen van de arbitrage, Feyenoord krijgt terecht een pingel, schiet je die binnen dan win je die pot.

Daarbij was Feyenoord de tweede helft volledig de bovenliggende partij.

We zijn dus op geen moment overlopen, dat ze ons terugdrongen in de eerste helft is niet altijd overlopen, want dan zou Utrecht kans op kans moeten hebben gehad en dat is gewoon niet het geval.

Als wij hadden gewonnen vanmiddag was dit volledig terecht geweest, net zoals de nederlaag afgelopen donderdag ook terecht was, waarbij dat ook te danken was aan een blunderende keeper.

 

+1/-0

Ben het eens dat higler een grote invloed had op het resultaat, maar Feyenoord was ook niet bij machte om Utrecht echt pijn tedoen, zij waren gewoon scherper en die Van Seumeren heeft ze vast nog wel meer opgefokt voor hun was er nog wat recht tezetten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Utrecht - Feyenoord