Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Utrecht - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Volgens mij is Burger van huis uit ook geen verdediger.
Het middenveld vind ik trouwens weleens een zorgenkindje. Je kunt niet zeggen dat het middenveld tot dusver elke keer keigoed was. Veel wordt verbloemd door het scorend vermogen van Til, Sinisterra en Alizera.

 

+1/-0

Toornstra voor Kokcu? En die Noor op zes?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2021 om 10:44:

Toornstra voor Kokcu? En die Noor op zes?


Dat lijkt me onverstandig, dan mis je wel heel veel creativiteit. Kokcu is nu volgens de statistieken (bron: https://mobile.twitter.com/Footy_metricslink) de meest creatieve middenvelder op het middenveld die telkens de aanvallen opzet. Die moet je er absoluut niet uithalen. Toornstra eruit en Aursnes op zijn plek is de meest logische oplossing.

 

+2/-0

Die Noor staat er niet in Hendriks wel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2021 om 11:05:

Die Noor staat er niet in Hendriks wel


Hendriks is al een vooruitgang in elk geval.

 

+2/-0

Balde ook op de bank!!

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Slot kiest voor Hendriks

De grote vraag in aanloop naar het het duel tegen FC Utrecht is wie Marcos Senesi gaat vervangen. De Argentijn heeft een blessure opgelopen en daardoor niet inzetbaar in de uitwedstrijd. Wouter Burger, Ramon Hendriks of gaat de trainer toch voor een creatieve oplossing? Trainer Arne Slot heeft uiteindelijk gekozen voor de talentvolle Ramon Hendriks.

Verder start Feyenoord met dezelfde namen als afgelopen donderdag tegen Elfsborg. Slot heeft ook goed nieuws gekregen in aanloop naar het duel. Aliou Baldé is klaar om weer minuten te maken na een zware blessure. De aanvaller zit dan ook in de wedstrijdselectie. Róbert Boženík is er vanwege een uitgaande transfer niet bij.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hendriks, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Haps, Burger, Benita, Aursnes, Hartjes, Milambo, Balde, Bannis.

 

+1/-0

Slot had nog gedacht om een ander centraal te zetten, iemand die niemand had verwacht.

Ik vermoed dat hij Hartjes bedoelde, want dat is de enige die daar normaal gesproken nog zou kunnen spelen van de selectie.

 

+1/-0

Utrecht zet hoog druk maar hoe lang houden ze dat vol?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 12:38:

Utrecht zet hoog druk maar hoe lang houden ze dat vol?



Feyenoord begint de wedstrijd al over te pakken, dus dat moeten ze nu uit gaan spelen.

Geen gekke dingen doen en de focus is redelijk, tot goed, gewoon rustig blijven nu.

 

+1/-0

Toornstra speelt weer ongelofelijk slecht. Buiten zijn fenomenale wedstrijd tegen Elfsborg thuis vind ik het toch echt niet overhouden. Wat mij betreft echt eens tijd om deze speler er uit te gaan halen.

 

+1/-0

Zoals Utrecht nu speelt houden ze niet 90 min vol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 12:48:

Zoals Utrecht nu speelt houden ze niet 90 min vol.



Eerlijk gezegd ben ik ook niet onder de indruk van Utrecht, ze hebben nog geen kans gehad, die ene net voor open goal was buitenspel geweest.

Zolang we de gelederen gesloten houden en toeslaan wanneer kan winnen we deze pot gewoon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 augustus 2021 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2021 om 12:48:

Zoals Utrecht nu speelt houden ze niet 90 min vol.



Eerlijk gezegd ben ik ook niet onder de indruk van Utrecht, ze hebben nog geen kans gehad, die ene net voor open goal was buitenspel geweest.

Zolang we de gelederen gesloten houden en toeslaan wanneer kan winnen we deze pot gewoon.



Klopt ze zijn enthousiast en hoog tempo maar ook beetje naïef.

 

+2/-0

Ach zoveel energie stopt Utrecht nu ook niet in de wedstrijd voor. Maar van ons middenveld wil alleen Kokcu de bal hebben. Til speelt in een rol waarbij hij zelden in de bal komt, en Toornstra (en daar doet ie ook verstandig aan met zijn niveau vandaag) schakelt zich ook helemaal niet in in de opbouw.

Als je rechtsbuiten en linksback dan ook nog slecht in de wedstrijd zitten blijft er niet heel veel over.

 

+1/-0

Wat een aanval!!

 

+1/-0

Ik irriteer met kapot aan die waardeloze Higler, die echt continue verkeerde beslissingen neemt.
Eerst met die pingel waarbij een blinde nog zag dat dit geen pingel was.

Net weer met Linssen waar niks gebeurde en nu zet Malacia een prima tackle op de bal in en flikt die het weer.

Echt waarom is dit figuur nog niet uit het scheidsrechterskorps getrapt? Hij flikt het iedere wedstrijd die hij fluit, of het nu Feyenoord of niet is.

Wel mooi dat m'n voorspelling uitkomt: Utrecht op de aanval, wij toeslaan wanneer het kan...

 

+1/-0

Nou werk aan de winkel voor Slot tactisch iets omzetten denk ik maar komt goed.

 

+1/-0

Conclusie eerste helft:

Overall Feyenoord de betere ploeg, doordat ze veel meer rust hebben.
Hendriks doet het gewoon prima achterin, wint nagenoeg al z'n lastige duels en doet niks geks.

Utrecht is als een doldwaze aan het aanvallen, waarbij ze hopen op een foutje achterin zoals bij de 1-1 gebeurde.
Feyenoord komt er paar keer goed uit en heeft de beste kansen gehad via Kokcü en de goal van Sinistera.

Enige twijfel die ik heb is Alireza vandaag, die zit niet 100% lekker in de wedstrijd.
Beter had je daar Toornstra neergezet en Aursnes laten starten.

Die foutjes er uit en dan gaan we deze pot gewoon winnen.

 

+1/-0

Slecht en te onrustig: MALACIA!! Graag Haps erin
Toornstra zit er doorheen, graag de Noor erin

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Utrecht - Feyenoord