Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Mikki van Sas

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ken hem niet, maar denk dat hij ook gehaald is voor de toekomst mocht Timon of Justin volgend jaar vertrekken.

Transfervrij dat is toch slimmer als die 8 miljoen die ajax voor die Albanees betaalden. ;)

 

+1/-0

Groot keeperstalent, maar dat geldt ook voor veel jeugdkeepers bij Feyenoord die ik qua talent zeker niet minder hoog inschat en die qua leeftijd vlak achter van Sas zitten. Ik had liever een meer ervaren keeper als Marsman gezien zodat onze eigen talenten ruimte hadden gehad. Dit zal waarschijnlijk de goedkopere optie zijn geweest. Je gaat er met van Sas als tweede keeper in elk geval niet op achteruit ten opzichte van Lamprou vermoed ik.

 

+1/-0

Op de foto bij Utrecht is het nog een broekie, bij City is het wel een echte kerel geworden.

 

+1/-0

Blijf het toch een beetje vreemd vinden. Je kon jarenlang geen Feyenoord nieuwssite openen of ze hadden weer een talentvolle keeper uit de jeugd een contract gegeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 31 augustus 2023 om 16:41:

Blijf het toch een beetje vreemd vinden. Je kon jarenlang geen Feyenoord nieuwssite openen of ze hadden weer een talentvolle keeper uit de jeugd een contract gegeven.



Verschil is dat Nieminen van de Red Bull Group is overgekomen die heeft niks temaken met het verleden.

 

+1/-0

https://feyenoord.supporters.nl/forums/reacties/4/116/1/Mikki-van-Saslink

Mijne was toch echt eerder, voel me genegeerd nu :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




My bad ! ;) Hopelijk wil de admin ze samenvoegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2023 om 18:03:

open/sluit de onderstaande quote:




My bad ! ;) Hopelijk wil de admin ze samenvoegen.



Haha haal die van mij maar gewoon weg.

 

+1/-0

Zowel Club Brugge als Anderlecht hadden interesse in Mikki van Sas, een 19-jarige Nederlandse jeugdinternational. De jonge doelman mocht vertrekken bij Manchester City, maar verkoos Feyenoord boven een Belgisch avontuur.

 

+1/-0

'Van Sas doorstaat medische keuring; transferdetails bekend'

Feyenoord heeft Mikki van Sas transfervrij overgenomen van Manchester City. De Rotterdammers hebben de talentvolle doelman vastgelegd tot medio 2026, nadat hij de medische keuring op donderdag succesvol heeft doorstaan, zo meldt 1908.nl.

Van Sas zal bij Feyenoord gaan spelen met rugnummer 39. Eerder legde Manchester City een financieel voorstel neer bij de Rotterdammers, maar uiteindelijk is er geen terugkoopoptie bedongen in het contract. Er is echter wel een doorverkooppercentage afgesproken van twintig procent.

Bij Feyenoord wordt de 19-jarige Van Sas de tweede doelman. Timon Wellenreuther blijft de eerste doelman van de club. Zodra Justin Bijlow hersteld is van zijn blessure, schuift iedereen weer een plekje op. De 25-jarige doelman is de komende negen weken niet inzetbaar.

 

+1/-0

Onze keepertrainer Nieminen slimme jongen en past precies in de nieuwe filosofie van Feyenoord. Uit het IJshockey weten we dat Finnen goalie experts zijn.

 

+1/-0

Weet niet waarom maar heb het gevoel dat hij op langere termijn de keeper van Feyenoord wordt hopelijk is hij niet blessuregevoelig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Mikki van Sas