Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.506
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu RKC Waalwijk-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Fortuna Sittard: -
PSV zal niet instorten, maar zoals Feyenoord eerder hier en daar punten liet liggen zou normaal zijn PSV blijft ook niet ongeslagen. Volgende maand is Feyenoord weer compleet en dan kan je echt nog wel een eindsprint inzetten echter zijn de komende wedstrijden cruciaal die moeten gewonnen worden.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.458
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 22 januari 2024 om 12:29:
Ik heb het gevoel dat Slot de kwaliteiten van Lingr minder hoog inschaalt, dan de vorostanders die hem graag vaker zien. Tot die laatste groep reken ik mezelf ook, juist omdat ik denk dat Feyenoord soms een beetje méér Lingr heel goed kan gebruiken.
Ik denk dat Slot ervan overtuigd is dat de kans op een overwinning groter is, als hij aan zijn visie en strijdplan vasthoudt. En met het opportunisme en harde werken van Lingr, gooit hij die (deels) overboord.
Waar ik een ploeg zie ploeteren om tot kansen te komen, die veelal gemist worden; ziet Slot het veldoverwicht en mist hij enkel de uitdrukking van dat overwicht in doelpunten. Ik denk dan; gooi er iemand in die veel directer naar de goal beweegt minder combinerend speelt. Als Lingr speelt 'op 10' en 'achter' Gimenez in de 16 opduikt, kan hij daar vanaf de flanken ook gezocht worden. Als Stengs 'op 10' staat, blijf je breien.
Beetje dik aangezet, maar ik denk dat Slot het maar eens moet gaan proberen met Stengs vanaf de flank en Lingr 'op 10'. Dan gaat Feyenoord denk ik sneller de eindpass zoeken.
open/sluit de onderstaande quote:"Het tempo en de agressiviteit waarmee Lingr bij die tweede goal de zestien aanvalt, dat vond ik prettig om te zien. Het is heel mooi voor hem dat hij nu die waarde heeft in het scoren van een goal."
Juist het maken van doelpunten is iets waarmee Lingr zich dit seizoen wel bewezen heeft. "We zien ook dat dat zijn grote kwaliteit is, maar meestal moet hij invallen als tien en dan wordt ook veel gevraagd in de slimheid van vrijlopen en het herkennen waar de ruimtes liggen. Omdat Santiago nu geschorst was, konden we hem als spits brengen. Dat heeft hij met die goal heel erg goed ingevuld. Ook een hele goede assist van Ivanusec en de indirecte assist was van een andere invaller, namelijk Ramiz Zerrouki."
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.896
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 01 maart 2024 om 09:56:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 22 januari 2024 om 12:29:
Ik heb het gevoel dat Slot de kwaliteiten van Lingr minder hoog inschaalt, dan de vorostanders die hem graag vaker zien. Tot die laatste groep reken ik mezelf ook, juist omdat ik denk dat Feyenoord soms een beetje méér Lingr heel goed kan gebruiken.
Ik denk dat Slot ervan overtuigd is dat de kans op een overwinning groter is, als hij aan zijn visie en strijdplan vasthoudt. En met het opportunisme en harde werken van Lingr, gooit hij die (deels) overboord.
Waar ik een ploeg zie ploeteren om tot kansen te komen, die veelal gemist worden; ziet Slot het veldoverwicht en mist hij enkel de uitdrukking van dat overwicht in doelpunten. Ik denk dan; gooi er iemand in die veel directer naar de goal beweegt minder combinerend speelt. Als Lingr speelt 'op 10' en 'achter' Gimenez in de 16 opduikt, kan hij daar vanaf de flanken ook gezocht worden. Als Stengs 'op 10' staat, blijf je breien.
Beetje dik aangezet, maar ik denk dat Slot het maar eens moet gaan proberen met Stengs vanaf de flank en Lingr 'op 10'. Dan gaat Feyenoord denk ik sneller de eindpass zoeken.
Ik denk dat je gelijk hebt, zie (https://www.fr12.nl/nieuws/slot-over-wissel-ueda-dachten-dat-de-kans-op-een-goal-dan-groter-zou-zijnlink):
open/sluit de onderstaande quote:"Het tempo en de agressiviteit waarmee Lingr bij die tweede goal de zestien aanvalt, dat vond ik prettig om te zien. Het is heel mooi voor hem dat hij nu die waarde heeft in het scoren van een goal."
Juist het maken van doelpunten is iets waarmee Lingr zich dit seizoen wel bewezen heeft. "We zien ook dat dat zijn grote kwaliteit is, maar meestal moet hij invallen als tien en dan wordt ook veel gevraagd in de slimheid van vrijlopen en het herkennen waar de ruimtes liggen. Omdat Santiago nu geschorst was, konden we hem als spits brengen. Dat heeft hij met die goal heel erg goed ingevuld. Ook een hele goede assist van Ivanusec en de indirecte assist was van een andere invaller, namelijk Ramiz Zerrouki."
Ik kan deze uitleg niet helemaal volgen van Slot. Juist in het slim vrijlopen, zijn loopacties in de diepte en het maken van doelpunten zie je toch bij uitstek een 10. Til deed niets anders en daar is Slot dan weer een groot fan van. Tot nu toe vind ik Lingr aan de bal niet minder dan Til.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.896
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 maart 2024 om 09:05:
Kan hem nog steeds niet goed inschatten heeft een paar zeer belangrijke goals gemaakt, is ijverig als hij invalt maar een echte tien lijkt hij me ook niet.
Gehuurd met optie tot koop toch??
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 maart 2024 om 09:05:
Kan hem nog steeds niet goed inschatten heeft een paar zeer belangrijke goals gemaakt, is ijverig als hij invalt maar een echte tien lijkt hij me ook niet.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 19 maart 2024 om 11:42:
volgens mij verplichte koopoptie, dus geen keus
Dit bericht is gewijzigd op 20 maart 2024, 01:50:28.
Forumreacties: 3.154
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 27 april 2024 om 16:52:
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2024/04/feyenoord-heeft-genoeg-gezien-van-ondrej-lingr-en-haalt-aleks-zekovic?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&u
tm_campaign=Headliner.nl
bericht lijkt te zeggen dat hij terug kan.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.154
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 april 2024 om 21:44:
Zou ik vreemd beleid vinden heeft toch een paar belangrijke goals gemaakt als super sub. Verder lijkt hij mij ook goed in de groep te liggen en gewoon Tsjechische international.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 27 april 2024 om 22:14:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 april 2024 om 21:44:
Zou ik vreemd beleid vinden heeft toch een paar belangrijke goals gemaakt als super sub. Verder lijkt hij mij ook goed in de groep te liggen en gewoon Tsjechische international.
Vond die Bullaude ook wel een leuke speler, Lingr ook altijd goed als hij invalt.
Moeten alleen wel de kans krijgen.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 april 2024 om 14:31:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 27 april 2024 om 22:14:
Vond die Bullaude ook wel een leuke speler, Lingr ook altijd goed als hij invalt.
Moeten alleen wel de kans krijgen.
Bullaude komt weer terug in de zomer nieuwe trainer mischien nieuwe kans?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Ondrej Lingr