Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Antoni-Djibu Milambo

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Had nog geen eigen thread, dus bij deze ! :)

 

+1/-0

Geweldige invalbeurt, wat een fenomenale actie had hij in de tweede helft. Ik had de indruk dat ik naar een Europees toptalent aan het kijken was van het kaliber Camavinga, Zaire Emery en Bellingham.

 

+1/-0

Blijft toch wonderlijk wanneer hij wel en niet mag invallen. Nu twee keer in de CL en dan weer lange tijd niet in de competitie.

maar hij kwam er goed in, bestreek hij nou de hele rechterflank ofzo? Kon op een gegeven moment geen chocola meer maken van de opstelling

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 november 2023 om 11:42:

Blijft toch wonderlijk wanneer hij wel en niet mag invallen. Nu twee keer in de CL en dan weer lange tijd niet in de competitie.

maar hij kwam er goed in, bestreek hij nou de hele rechterflank ofzo? Kon op een gegeven moment geen chocola meer maken van de opstelling




Dit is echt het makke van Slot.
Je geeft degene op wie we moeten vertrouwen op het einde bijna geen speeltijd.
Die japanner gaat toch nooit spel klaar worden op deze manier.
Gim is al tijdje uit vorm.
De meeste makkelijke kansen mist hij, en ja dan raakt hij er nog 3 maar daarvoor ook al paar wedstrijden droog.
Waarom speelt die Jappaner niet wat meer dan.
Vleugels zijn weken zwaar kut maar de beste man stelt hij niet op..

Dan moeten we ook weer beginnen met de lievelings van Slot.
Is echt alles of niets en meestal niets.
Zelfs tussen 4 man wilt hij nog het liefst er zelf doorheen dribbelen.
Is hij dan echt zo dom dat hij niet ziet dat hij meestal de bal weer terug krijgt bij een kaatst.

En laten we maar niet te veel woorden vuil maken aan de jeugd.
Zie echt een paar top talenten maar die kan je beter verhuren zo tot Slot weg is.

Ene kant jammer dat achteraf Slot niet is weggegaan en wij dus voor Bosz hadden kiezen.
Had wel eens willen zien wat Bosz met onze jeugd kan.
Durf wel een wedje te leggen dat er een stuk meer de kans zouden krijgen.

 

+1/-0

Prima speler met meer wedstrijdritme wordt hij nog beter lijkt me..

 

+1/-0

wat een actie had hij tegen Griezman (of was het de Paul, al die geblondeerde koppen...), echt fantastisch

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 30 november 2023 om 09:59:

wat een actie had hij tegen Griezman (of was het de Paul, al die geblondeerde koppen...), echt fantastisch



https://twitter.com/KuipTalk/status/1729832400228622606link

Ja meest genoten van deze actie tijdens de wedstrijd. Ajax heeft dat iconische moment gehad met Frenkie tegen Modric, wij nu met Milambo tegen Griezmann. :B

Hoop dat hij snel meer minuten mag maken.

 

+1/-0

Hoop het ook maar zou me niets verbazen als we hem de komende maanden niet meer zien.

 

+1/-0

Zolang Slot hier zit zal de jeugd toch genegeerd worden.

 

+1/-0

Met het almaar terugkerende verwijt dat Slot de jeugd geen kans geeft, wordt een ontwikkeling die rationeel te verklaren is gesimplificeerd tot een niet-bestaande persoonlijke afkeer van de hoofdtrainer.

Feyenoord heeft afgelopen seizoenen enorme stappen gemaakt. Dankzij SLot.

Het niveau en het fysiek wat op dit moment nodig is om te slagen is in Feyenoord-1, is aanzienlijk gestegen. De weerstand waarmee Feyenoord-spelers te maken krijgen, is gegroeid. De jeugd is in dat opzicht (nog) niet meegegroeid. Dat heeft tijd nodig, en daar moest het bestaande traject voor aangepast worden. Met de samenwerking met FC Dordrecht, zal een gat moeten vullen tussen Varkenoord en de Kuip. Een gat waarin Jong Feyenoord hopeloos tekortschiet, zolang het in de Beloftecompetitie uitkomt.

Het is simpelweg moeilijker geworden om aan te haken bij het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt bij Feyenoord.

Daarnaast heeft deze sportieve ontwikkeling ertoe bijgedragen dat er méér middelen zijn binnen de club, wat resulteert in een kwalitatief bredere selectie. Feyenoord kan nu méér goede, gelijkwaardige spelers betalen dan in de jaren hiervoor. Maar hierdoor wordt het ook weer lastiger voor jeugdspelers op zich ertussen te wringen.

En dan nóg krijgen Milambo, Sauer en Zechiel kansen. Speelt Hartman alles, met een min of meer gelijkwaardige backup op de bank.

Maar dat is natuurlijk 'ondanks' Slot...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 november 2023 om 13:18:

Met het almaar terugkerende verwijt dat Slot de jeugd geen kans geeft, wordt een ontwikkeling die rationeel te verklaren is gesimplificeerd tot een niet-bestaande persoonlijke afkeer van de hoofdtrainer.

Feyenoord heeft afgelopen seizoenen enorme stappen gemaakt. Dankzij SLot.

Het niveau en het fysiek wat op dit moment nodig is om te slagen is in Feyenoord-1, is aanzienlijk gestegen. De weerstand waarmee Feyenoord-spelers te maken krijgen, is gegroeid. De jeugd is in dat opzicht (nog) niet meegegroeid. Dat heeft tijd nodig, en daar moest het bestaande traject voor aangepast worden. Met de samenwerking met FC Dordrecht, zal een gat moeten vullen tussen Varkenoord en de Kuip. Een gat waarin Jong Feyenoord hopeloos tekortschiet, zolang het in de Beloftecompetitie uitkomt.

Het is simpelweg moeilijker geworden om aan te haken bij het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt bij Feyenoord.

Daarnaast heeft deze sportieve ontwikkeling ertoe bijgedragen dat er méér middelen zijn binnen de club, wat resulteert in een kwalitatief bredere selectie. Feyenoord kan nu méér goede, gelijkwaardige spelers betalen dan in de jaren hiervoor. Maar hierdoor wordt het ook weer lastiger voor jeugdspelers op zich ertussen te wringen.

En dan nóg krijgen Milambo, Sauer en Zechiel kansen. Speelt Hartman alles, met een min of meer gelijkwaardige backup op de bank.

Maar dat is natuurlijk 'ondanks' Slot...



Waarom mag je van jou geen kritiek hebben al vind je het een hele goede goede trainer ?
Dat is de makkelijkste manier om mensen weg te zetten.
Ik hoor veel blabla over fysiek aan kunnen maar ondertussen zie je de ene na de andere falen op de vleugels.
Bullshit dus.
Jeugs laat vaak zien beter te zijn dan de concurrentie die wel steeds word opgesteld.
Weer Bullshit dus.
Het is alleen moeilijker aan te haken omdat Slot gewoon te weinig kansen geeft aan de spelers die dit verdienen.
We moeten echt hopen op blessures zodat bv Janbaks niet word opgesteld.
En meer middelen is maar zelden een recept om succesfull te zijn bij een voetbal club.

Dus leuk dat je fanboy bent , ben ik ook wel maar wel met een gezonde eerlijke blik die ik bij jou behoorlijk mis..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 november 2023 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 november 2023 om 13:18:

Met het almaar terugkerende verwijt dat Slot de jeugd geen kans geeft, wordt een ontwikkeling die rationeel te verklaren is gesimplificeerd tot een niet-bestaande persoonlijke afkeer van de hoofdtrainer.

Feyenoord heeft afgelopen seizoenen enorme stappen gemaakt. Dankzij SLot.

Het niveau en het fysiek wat op dit moment nodig is om te slagen is in Feyenoord-1, is aanzienlijk gestegen. De weerstand waarmee Feyenoord-spelers te maken krijgen, is gegroeid. De jeugd is in dat opzicht (nog) niet meegegroeid. Dat heeft tijd nodig, en daar moest het bestaande traject voor aangepast worden. Met de samenwerking met FC Dordrecht, zal een gat moeten vullen tussen Varkenoord en de Kuip. Een gat waarin Jong Feyenoord hopeloos tekortschiet, zolang het in de Beloftecompetitie uitkomt.

Het is simpelweg moeilijker geworden om aan te haken bij het niveau wat tegenwoordig verwacht wordt bij Feyenoord.

Daarnaast heeft deze sportieve ontwikkeling ertoe bijgedragen dat er méér middelen zijn binnen de club, wat resulteert in een kwalitatief bredere selectie. Feyenoord kan nu méér goede, gelijkwaardige spelers betalen dan in de jaren hiervoor. Maar hierdoor wordt het ook weer lastiger voor jeugdspelers op zich ertussen te wringen.

En dan nóg krijgen Milambo, Sauer en Zechiel kansen. Speelt Hartman alles, met een min of meer gelijkwaardige backup op de bank.

Maar dat is natuurlijk 'ondanks' Slot...



Waarom mag je van jou geen kritiek hebben al vind je het een hele goede goede trainer ?
Dat is de makkelijkste manier om mensen weg te zetten.
Ik hoor veel blabla over fysiek aan kunnen maar ondertussen zie je de ene na de andere falen op de vleugels.
Bullshit dus.
Jeugs laat vaak zien beter te zijn dan de concurrentie die wel steeds word opgesteld.
Weer Bullshit dus.
Het is alleen moeilijker aan te haken omdat Slot gewoon te weinig kansen geeft aan de spelers die dit verdienen.
We moeten echt hopen op blessures zodat bv Janbaks niet word opgesteld.
En meer middelen is maar zelden een recept om succesfull te zijn bij een voetbal club.

Dus leuk dat je fanboy bent , ben ik ook wel maar wel met een gezonde eerlijke blik die ik bij jou behoorlijk mis..



Het is gewoon minder zwart-wit dan je stelt. Slot heeft gewoon geweldig werk verricht de laatste jaren. Hoe we er nu voorstaan is ongekend. Misschien wel de beste trainer in de afgelopen 40 jaar. Om dat te constateren hoef je geen fanboy te zijn.

Tegelijkertijd vind ik ook dat hij minder snel dan andere trainers jeugd de kans geeft. Of op gekke momenten wel, zoals Milambo twee keer in de CL. Laat hem bijvoorbeeld dan ook vaker in de competitie invallen voor Timber/Wieffer, dan krijgen die ook wat rust. In dat opzicht heeft hij wel van Marwijk-trekjes: zo lang mogelijk me de vaste 11 op het veld blijven staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het heeft geen kl*te te maken met het feit dat ik fan ben van Slot*.

Natuurlijk mag je kritiek hebben. En ook ik heb weleens verzucht dat er wedstrijden zijn geweest, waarin hij éérder en méér gebruik had kunnen maken van de jeugd. Dat vind ik ook.

Maar te suggereren dat Slot iets tegen de jeugd heeft, vind ik gewoonweg ridicuul. Zeker als je alle omstandigheden en de gehele situatie in ogenschouw neemt.

Jij mag verder van alles vinden. Ik weerleg dat, en dat mag je ter zijde schuiven. Mij best. Het is alleen wél zo dat ik onderbouw waarom Slot méér keuzes heeft, en andere keuzes maakt. Zover kom jij niet, je initiele opmerking was niet meer dan een simplistische dooddoener.

Dat de huidige A-kern niet op alle posities even sterk bezet is kwalitatief, lijkt me logisch. Maar dat betekent niet automatisch dat er jeugdspelers staan die dáár met gemak wél kunnen spelen en presteren.

Dan geef jij aan dat de jeugd láát zien dat ze beter zijn dan de concurrentie. Maar dat betekent dat ze dus wél een kans krijgen, anders zouden ze het ook niet kunnen laten zien.

Of spelers het 'verdienen' is overigens iets wat een trainer bepaalt, en waar wij als toeschouwer eigenlijk niet over kunnen oordelen. Simpelweg omdat wij niet zien, wat de trainer ziet. En omdat wij niet beschikken over de informatie die de staf heeft. We weten niks van fysieke gesteldheid, de mate waarin spelers op basis van data belast kunnen worden, etc. Op basis daarvan worden óók keuzes gemaakt.

Vrijwel iedereen vond vorig seizoen dat Hartman ná RKC direct vast in de basis moest, maar Slot heeft later aangegeven dat hij dit qua belasting en diens revalidatie-traject niet verstandig was. En dat hij dáárom rustig gebracht werd. Ook toen was ik opmerkingen dat Slot hem te weinig kansen gaf. Wat dus een plausibele verklaring had.

En het een speler betrof die op voorspraak van Slot is teruggehaald terwijl hij op de nominatie stond om naar Woudenstijn te vertrekken. Hij was dáár, en had de Dijkhuizen nét gevraagd naar zijn plekje in de kleedkamer. Toen Slot belde en zei; terugkomen, ik wil je niet kwijt.

En dat is een trainer die jeugd géén kansen geeft?
Welke (hoofd)trainers deden dat dan wél?

* Wat iedere Feijenoorder zou moeten zijn, overigens. Ik kan me namelijk niet heugen dat er ook maar één trainer is geweest die zoveel positieve impact heeft gehad op een club in Nederland, de afgelopen decennia. Man, Feyenoord zat in alle opzichten in een uitzichtloze, negatieve spiraal. Dat heeft híj omgekeerd. Niet alleen, maar hij is er voor het overgrote deel verantwoordelijk voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 november 2023 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:




Het heeft geen kl*te te maken met het feit dat ik fan ben van Slot*.

Natuurlijk mag je kritiek hebben. En ook ik heb weleens verzucht dat er wedstrijden zijn geweest, waarin hij éérder en méér gebruik had kunnen maken van de jeugd. Dat vind ik ook.

Maar te suggereren dat Slot iets tegen de jeugd heeft, vind ik gewoonweg ridicuul. Zeker als je alle omstandigheden en de gehele situatie in ogenschouw neemt.

Jij mag verder van alles vinden. Ik weerleg dat, en dat mag je ter zijde schuiven. Mij best. Het is alleen wél zo dat ik onderbouw waarom Slot méér keuzes heeft, en andere keuzes maakt. Zover kom jij niet, je initiele opmerking was niet meer dan een simplistische dooddoener.

Dat de huidige A-kern niet op alle posities even sterk bezet is kwalitatief, lijkt me logisch. Maar dat betekent niet automatisch dat er jeugdspelers staan die dáár met gemak wél kunnen spelen en presteren.

Dan geef jij aan dat de jeugd láát zien dat ze beter zijn dan de concurrentie. Maar dat betekent dat ze dus wél een kans krijgen, anders zouden ze het ook niet kunnen laten zien.

Of spelers het 'verdienen' is overigens iets wat een trainer bepaalt, en waar wij als toeschouwer eigenlijk niet over kunnen oordelen. Simpelweg omdat wij niet zien, wat de trainer ziet. En omdat wij niet beschikken over de informatie die de staf heeft. We weten niks van fysieke gesteldheid, de mate waarin spelers op basis van data belast kunnen worden, etc. Op basis daarvan worden óók keuzes gemaakt.

Vrijwel iedereen vond vorig seizoen dat Hartman ná RKC direct vast in de basis moest, maar Slot heeft later aangegeven dat hij dit qua belasting en diens revalidatie-traject niet verstandig was. En dat hij dáárom rustig gebracht werd. Ook toen was ik opmerkingen dat Slot hem te weinig kansen gaf. Wat dus een plausibele verklaring had.

En het een speler betrof die op voorspraak van Slot is teruggehaald terwijl hij op de nominatie stond om naar Woudenstijn te vertrekken. Hij was dáár, en had de Dijkhuizen nét gevraagd naar zijn plekje in de kleedkamer. Toen Slot belde en zei; terugkomen, ik wil je niet kwijt.

En dat is een trainer die jeugd géén kansen geeft?
Welke (hoofd)trainers deden dat dan wél?


* Wat iedere Feijenoorder zou moeten zijn, overigens. Ik kan me namelijk niet heugen dat er ook maar één trainer is geweest die zoveel positieve impact heeft gehad op een club in Nederland, de afgelopen decennia. Man, Feyenoord zat in alle opzichten in een uitzichtloze, negatieve spiraal. Dat heeft híj omgekeerd. Niet alleen, maar hij is er voor het overgrote deel verantwoordelijk voor.



Voor een deel eens en de impact van Slot op Feyenoord zal niemand mogen ontkennen, Slot zal waarschijnlijk de geschiedenisboeken ingaan als de Ernst Happel van de 21e eeuw. Het voorbeeld van Q Hartman vind ik het verkeerde voorbeeld om aan te tonen dat Arne Slot bewust kansen geeft aan talenten, toeval speelde een veel belangrijkere rol bij de doorbraak van Hartman. Om de volgende redenen:

1. Tijdens de zomervoorbereiding was er destijds sprake van een groot probleem op de linksbackpositie. Hartman zat die zomer weer bij de selectie en het is uiteraard bekend dat hij terugkwam van een paar blessures. Logisch dat hij niet alle wedstrijden veel speeltijd kreeg, maar gezien de problematiek op die positie zou je verwachten dat een talent als Hartman een kans zou krijgen.

Onderzoek naar het aantal speelminuten wijst echter uit dat Hartman vrijwel helemaal geen speeltijd kreeg, hij zat er soms niet eens bij in de selectie. Slechts in de oefenwedstrijd tegen Olympique Lyon heeft Hartman speeltijd gekregen (en niet als basisspeler!). Spelers zoals Rasmussen, Hendrix, Kleijn (!), Pedersen, etc stonden constant voor hem in de pikorde. Een Pedersen werd in de eerste fase van de voorbereiding eerder als linksback gebruikt dan Hartman.

Later werden ook Lopez en Bjorkan gehaald, die laatste op voorspraak van Arne Slot. De eerste conclusie is dus dat Hartman absoluut niet in beeld was als beoogde linksback, terwijl Slot hem al langer kon observeren. Slot haalde zelfs voor een paar ton een huurspeler als Bjorkan, omdat hij op dat moment geen vertrouwen had in Hartman.

2. De tweede conclusie is tevens dat hij niet rustig werd klaargestoomd voor een plek in de basis, wat je zou verwachten bij iemand die net terugkomt van een blessure. De geringe speeltijd is een eerste indicatie daarvan, zelfs zonder toegang tot de fysieke data kunnen we rustig deduceren dat je als speler voldoende minuten moet maken om weer te wennen aan de fysieke belasting. Zodoende zou Slot ook niet kunnen stellen dat Hartman rustig werd klaargestoomd, want dan had hij wel meer speelminuten gegeven in de voorbereidingsfase die de opmaat vormde tot zijn debuut.

Verdere bevestiging dat Hartman eigenlijk niet echt als optie werd gezien door Slot volgt uit een aantal interviews die Hartman heeft gegeven. Lange tijd werd Hartman in een soort limbo gehouden, hij kreeg vrijwel geen speeltijd in de voorbereiding en een verhuur leek aannemelijk (Excelsior inderdaad). Pas op het allerlaatste moment (zie: https://1908.nl/artikelen/hartman-vitesse-uit-zat-ik-pas-voor-het-eerst-bij-feyenoord-1link) werd Hartman echt bij de selectie gehaald. Klinkt dat als een doordacht plan voor dit talent?

Hieruit blijkt dat er niet bepaald sprake is geweest van een doordacht plan of visie van Slot of de technische staf ten aanzien van een talent als Hartman. Toeval en de omstandigheden van andere selectiespelers zijn hierin bepalender geweest. Wellicht ligt het genuanceerder dan wij op dit forum claimen, maar afgaande op een voorbeeld zoals Hartman lijkt het eerder zo dat Slot pas bij een talent uitkomt zodra hij niet anders kan.

Voor een groot deel komt dat wellicht omdat een aantal recente jeugdlichtingen niet bepaald overliepen met grote talenten. Er was weinig reden voor Slot om bepaalde talenten kansen te geven. Een ieder die de jeugd enigszins heeft gevolgd weet dat Hartman ook niet het allergrootste talent was. Ik geef bovendien toe dat Hartman gezien zijn blessureleed een apart geval is. Maar het was ook niet zo dat Slot echt veel moeite heeft gedaan om talenten via een bepaald plan of visie in heeft geprobeerd te passen.

Wat wel voor Slot pleit is dat hij uiteindelijk toch uitkwam bij Hartman en hem heeft laten staan toen bleek dat Hartman het niveau makkelijk aankon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 november 2023 om 16:35:

open/sluit de onderstaande quote:




Het heeft geen kl*te te maken met het feit dat ik fan ben van Slot*.

Natuurlijk mag je kritiek hebben. En ook ik heb weleens verzucht dat er wedstrijden zijn geweest, waarin hij éérder en méér gebruik had kunnen maken van de jeugd. Dat vind ik ook.

Maar te suggereren dat Slot iets tegen de jeugd heeft, vind ik gewoonweg ridicuul. Zeker als je alle omstandigheden en de gehele situatie in ogenschouw neemt.

Jij mag verder van alles vinden. Ik weerleg dat, en dat mag je ter zijde schuiven. Mij best. Het is alleen wél zo dat ik onderbouw waarom Slot méér keuzes heeft, en andere keuzes maakt. Zover kom jij niet, je initiele opmerking was niet meer dan een simplistische dooddoener.

Dat de huidige A-kern niet op alle posities even sterk bezet is kwalitatief, lijkt me logisch. Maar dat betekent niet automatisch dat er jeugdspelers staan die dáár met gemak wél kunnen spelen en presteren.

Dan geef jij aan dat de jeugd láát zien dat ze beter zijn dan de concurrentie. Maar dat betekent dat ze dus wél een kans krijgen, anders zouden ze het ook niet kunnen laten zien.

Of spelers het 'verdienen' is overigens iets wat een trainer bepaalt, en waar wij als toeschouwer eigenlijk niet over kunnen oordelen. Simpelweg omdat wij niet zien, wat de trainer ziet. En omdat wij niet beschikken over de informatie die de staf heeft. We weten niks van fysieke gesteldheid, de mate waarin spelers op basis van data belast kunnen worden, etc. Op basis daarvan worden óók keuzes gemaakt.

Vrijwel iedereen vond vorig seizoen dat Hartman ná RKC direct vast in de basis moest, maar Slot heeft later aangegeven dat hij dit qua belasting en diens revalidatie-traject niet verstandig was. En dat hij dáárom rustig gebracht werd. Ook toen was ik opmerkingen dat Slot hem te weinig kansen gaf. Wat dus een plausibele verklaring had.

En het een speler betrof die op voorspraak van Slot is teruggehaald terwijl hij op de nominatie stond om naar Woudenstijn te vertrekken. Hij was dáár, en had de Dijkhuizen nét gevraagd naar zijn plekje in de kleedkamer. Toen Slot belde en zei; terugkomen, ik wil je niet kwijt.

En dat is een trainer die jeugd géén kansen geeft?
Welke (hoofd)trainers deden dat dan wél?

* Wat iedere Feijenoorder zou moeten zijn, overigens. Ik kan me namelijk niet heugen dat er ook maar één trainer is geweest die zoveel positieve impact heeft gehad op een club in Nederland, de afgelopen decennia. Man, Feyenoord zat in alle opzichten in een uitzichtloze, negatieve spiraal. Dat heeft híj omgekeerd. Niet alleen, maar hij is er voor het overgrote deel verantwoordelijk voor.



Ach Ik heb volgens mij al genoeg gezegd dat je precies weer hoe ik erin sta.
Ik vind weer een dooddoener door het steeds te gooien op dat ze er fysiek niet klaar voor zijn maar de degene in het veld laten het ook niet zien.
Je ziet aan alles dat sommige spelers beter zijn dan wat er staat.

En het is ook behoorlijk irritant dat je niets over Slot kan zeggen zonder weer te horen dat hij het super heeft gedaan , van Feyenoord weer een grote club heeft gemaakt etc etc
Dat vinden we echt allemaal maar dat betekend niet dat hij perfect is.
Maar als je dat niet in elke post zegt ben je opeens anti Slot.

En waar weerleg je ook maar iets van wat ik zeg?
Ik zie het niet.

Ook niet in dat stuk over Hartman.
Dat was echt niet alleen omdat hij niet fit was hoor, Hij had meerdere spelers voor zich en dat waren nou niet de allerbeste spelers.
iedere fool zou Hartman opstellen daarvoor hoef je geen goede trainer voor te zijn, of als argument te gebruiken om te laten zien dat Slot wel voor de jeugd gaat.

open/sluit de onderstaande quote:

Dan geef jij aan dat de jeugd láát zien dat ze beter zijn dan de concurrentie. Maar dat betekent dat ze dus wél een kans krijgen, anders zouden ze het ook niet kunnen laten zien.



De kans krijgen 15 minuten en dan weer 3 wedstrijden of langer op de bank, ja ze krijgen echt de kans..
Zie je dan niet dat je gewoon aan het goed praten ben voor jezelf.

Om af te sluiten dan .

Slot is een erg goede trainer , zelfs de beste die ik heb gezien.
Als hij nou kan werken aan die paar min punten (in mijn ogen) word het een wereldtrainer.

 

+1/-0

Gaan jullie nu al voorbij aan der Ernst Happel? Toch ook een goede trainer maar ook wedstrijdanalyserend een topper.

 

+1/-0

Slot is wel bezig met de jeugd, maar er zijn ook Miljoenen uitgegeven die spelers moeten ook speeltijd krijgen dus het is lastig voor jeugdspelers om snel een vaste plek teveroveren. Er breekt meer jeugd door als er minder geld kan worden uitgegeven, maar dan ga je er ook wel opachteruit. Het beste zou zijn een combinatie van jeugd en aankopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 december 2023 om 05:55:

Slot is wel bezig met de jeugd, maar er zijn ook Miljoenen uitgegeven die spelers moeten ook speeltijd krijgen dus het is lastig voor jeugdspelers om snel een vaste plek teveroveren. Er breekt meer jeugd door als er minder geld kan worden uitgegeven, maar dan ga je er ook wel opachteruit. Het beste zou zijn een combinatie van jeugd en aankopen.



Als dat de reden zou zijn dan is het wel heel erg slecht gesteld met Feyenoord.

Een trainer zou alleen moeten kijken wie de beste speler is op welke positie.
Het is ook gewoon beleid van de club.
Als je ziet wat er komende tijd hoort door te komen vanuit de jeugd dan had je misschien een middenvelder minder moeten halen.
Als je een goede linksback hebt moet jhe misschien niet er nog 2 halen.

Maar als dit het beleid zou zijn zeg je eigenlijk tegen de jeugd, ga zo snel mogelijk weg... want hier ga niet doorbreken.

 

+1/-0

Feyenoord is op meerdere vlakken bezig de kloof tussen Varkenoord en de Kuip te verkleinen. De samenwerking met FC Dordrecht en de investering in tijd/geld die daarin gedaan wordt, is daar een treffend voorbeeld van. Het gemis van het Jong Feyenoord team in de Eerste Divisie en de achterstand die de club hierdoor heeft opgelopen ten opzichte van andere Nederlandse clubs, wordt hiermee ingehaald. Althans, dat wordt geprobeerd.

Feyenoord zegt dus absoluut niet tegen de jeugd 'ga maar weg, hier gaat het niet lukken'. Ze doen er juist heel veel aan.

Het heeft echter tijd nodig voordat dit vruchten afwerpt. En tot die tijd hebben hoofdtrainers te maken met (voormalig) jeugdspelers die supertalentvol kunnen zijn, maar met dat talent heel veel andere aspecten (qua intensiteit, weerstand en fysiek) moeten compenseren. Terwijl zij tegelijkertijd op die vlakken moeten ontwikkelen.

Slot kan het verwijt worden gemaakt dat hij talenten te weinig kansen geeft, er zijn zeker momenten waarop ik (achteraf) ook vind dat het niet inbrengen van jeugd een gemiste kans was.

Maar het gaat ook om de vraag wáárom Slot die talenten minder kansen geeft, er zijn verklaringen voor. Die kun je moeilijk negeren.

Daarnaast staat mijn vraag nog steeds welke hoofdtrainer bij Feyenoord talenten wél de kans gaf, en dan gaat het om trainers die daarin keuze hadden. Van trainers die vanwege de financiele malaise 'veroordeeld' waren tot de jeugd, is dat geen kwaliteit. Maar een noodzaak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 december 2023 om 11:02:

Feyenoord is op meerdere vlakken bezig de kloof tussen Varkenoord en de Kuip te verkleinen. De samenwerking met FC Dordrecht en de investering in tijd/geld die daarin gedaan wordt, is daar een treffend voorbeeld van. Het gemis van het Jong Feyenoord team in de Eerste Divisie en de achterstand die de club hierdoor heeft opgelopen ten opzichte van andere Nederlandse clubs, wordt hiermee ingehaald. Althans, dat wordt geprobeerd.

Feyenoord zegt dus absoluut niet tegen de jeugd 'ga maar weg, hier gaat het niet lukken'. Ze doen er juist heel veel aan.

Het heeft echter tijd nodig voordat dit vruchten afwerpt. En tot die tijd hebben hoofdtrainers te maken met (voormalig) jeugdspelers die supertalentvol kunnen zijn, maar met dat talent heel veel andere aspecten (qua intensiteit, weerstand en fysiek) moeten compenseren. Terwijl zij tegelijkertijd op die vlakken moeten ontwikkelen.

Slot kan het verwijt worden gemaakt dat hij talenten te weinig kansen geeft, er zijn zeker momenten waarop ik (achteraf) ook vind dat het niet inbrengen van jeugd een gemiste kans was.

Maar het gaat ook om de vraag wáárom Slot die talenten minder kansen geeft, er zijn verklaringen voor. Die kun je moeilijk negeren.

Daarnaast staat mijn vraag nog steeds welke hoofdtrainer bij Feyenoord talenten wél de kans gaf, en dan gaat het om trainers die daarin keuze hadden. Van trainers die vanwege de financiele malaise 'veroordeeld' waren tot de jeugd, is dat geen kwaliteit. Maar een noodzaak.



Ik denk niet dat we het echt eens gaan worden.
Ik ben van mening dat het niets uitmaakt waar de club nu is met de jeugdopleiding, jong Feyenoord , eerste div etc.
Als je een talent hebt die op het moment beter is dan de rest stel je hem op , laat je hem veel invallen etc.
Snap niet helemaal wat je bedoeld met de vruchten afwerpen ,wat die pak je nu niet.
Die vruchten zijn er en die laat je liggen.

Ik kan ook weinig met de argumenten van Slot op dit ene vak omdat hij gewoon laat zien de jeugd te weinig in te passen,en het lijkt dat hij daar gewoon weinig mee hebt.
Niet dat hij de spelers niet mag ofzo maar hij vind het moeilijk in te passen.
Heel veel coaches doen dat helaas.
gelijk een antwoord op je laatste vraag denk ik.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Antoni-Djibu Milambo