Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Givairo Read

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

'Feyenoord strikt talentvolle Read van FC Volendam'

Feyenoord gaat zich versterken met Givairo Read. De 16-jarige verdediger gaat volgens het Twitter-account InsideVolendam definitief de overstap maken naar de Rotterdammers. FC Volendam verliest hiermee een van de grootste talenten uit de jeugdopleiding.

Read speelt voornamelijk als rechtsback, maar kan ook prima uit de voeten als linksback.

forumillustratie

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Debuut smaakt naar meer.

 

+1/-0

Zeker, des te vaker des te beter voor zijn ontwikkeling. Kan David weer een paar wedstrijden rusten. Ik zie het vervolg van de competitie hoopvol tegemoet.

 

+1/-0

Vaker geschreven, maar hij kan gewoon moeiteloos mee als rechtsback in dit elftal. Groot talent die nu echt vaker speelminuten hoort te gaan krijgen in plaats van Nieuwkoop.

 

+1/-0

Hoopvol. Niet te doen om hem te beoordelen op een korte invalbeurt, maar hij is in ieder geval snel en niet bang als je in de EL
zo invalt. 1x te overmoedig gehapt, al lukt dat tegen Heracles waarschijnlijk nog wel.
En hij kan wel ver ingooien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 februari 2024 om 12:34:

Vaker geschreven, maar hij kan gewoon moeiteloos mee als rechtsback in dit elftal. Groot talent die nu echt vaker speelminuten hoort te gaan krijgen in plaats van Nieuwkoop.



Dat kleine Volendam brengt weer een groot talent voort hopelijk keert de rust weer terug onder Jonk waren ze zo goed bezig!

 

+1/-0

We boffen met hem. Ik hoop dat hij nu ook vaker meedoet.

 

+1/-0

Zou me niets verbazen als Read in de basis start tegen Volendam. Nieuwkoop kan geen twee wedsrijden in een paar dagen spelen, die kan niet eens één hele wedstrijd spelen. Met Ajax voor de deur zal Slot hem denk ik niet opstellen donderdag. En Lopez is wel klaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Givairo Read