Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Van Bronckhorst

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2026 om 18:44:

Ouwe DJ haha.

De Duitser Marc Trauner beter bekend onder het alias Marc Acardipane (Frankfurt am Main, 7 april 1969) is een van de grondleggers van de hardcore house. Hij heeft de eerste hardcore-track aller tijden geproduceerd onder het alias Mescalinum United met de song We have arrived. Andere pseudoniemen die hij gebruikte waren onder andere The Mover, Pilldriver, Marshall Masters en Resident E en PCP. Hij startte het label Planet Core Productions (PCP), dat Acardipane in 1989 samen met Thorsten Lambart (alias Don Demon/Slam Burt) oprichtte.

Ik heb toch maar even op You Tube gekeken en geluisterd, maar ik lees tien keer liever die posts van jou dan te moeten luisteren naar die 'muziek'! :D :D :D

+1/-0

Sobat schreef op 04 september 2026 om 22:41:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2026 om 18:44:

Ouwe DJ haha.

De Duitser Marc Trauner beter bekend onder het alias Marc Acardipane (Frankfurt am Main, 7 april 1969) is een van de grondleggers van de hardcore house. Hij heeft de eerste hardcore-track aller tijden geproduceerd onder het alias Mescalinum United met de song We have arrived. Andere pseudoniemen die hij gebruikte waren onder andere The Mover, Pilldriver, Marshall Masters en Resident E en PCP. Hij startte het label Planet Core Productions (PCP), dat Acardipane in 1989 samen met Thorsten Lambart (alias Don Demon/Slam Burt) oprichtte.

Ik heb toch maar even op You Tube gekeken en geluisterd, maar ik lees tien keer liever die posts van jou dan te moeten luisteren naar die 'muziek'! :D :D :D

:B :D

+1/-0

Thanks Generatie dingetje Sobat. Rotterdam blijft toch de Hardcore hoofdstad van de wereld al moet je Frankfurt niet onderschatten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 04 september 2026 om 23:12:

Thanks Generatie dingetje Sobat. Rotterdam blijft toch de Hardcore hoofdstad van de wereld al moet je Frankfurt niet onderschatten.

We dwalen aardig af en dat zal Gio een rotzorg zijn... :offtopic

Maar als geboren Rotterdammer (weliswaar van Noord, dus de weg in Zuid weet ik niet behalve die naar de :kuip ) maar niet van de hard core generatie, dus wat ze in Frankfurt doen interesseert me überhaupt niet. In mijn beleving was Duitsland vroeger fout, kleine bijdrage van m'n ouwe lui en ook 1974, maar al lang niet meer. Tegenwoordig een goede buur, hopelijk blijft dat zo.

+1/-0

Ja we dwalen af maar Duitsers zijn prima mensen kunnen Nederlanders wat van leren en ze houden van Holland.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Van Bronckhorst