MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.792
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 16 juni 2026 om 00:36:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 15 juni 2026 om 17:41:
Toen Slot Feyenoord trainde en van Bronckhorst zonder club zat, was hij vaak op 1908 te vinden en hebben de twee veel gesprekken gevoerd. Ik werd er wel blij van, toen ik hoorde/las dat van Bronckhorst op die manier zich wilde ontwikkelen en van Slots manier van werken wilde leren.
Hij heeft afgelopen seizoen een jaar lang dagelijks met Slot meegelopen, en gaat (naar het nu lijkt) samenwerken met diens voornaamste assistent.
Ik ben benieuwd of we daar iets van terug gaan zien in de manier waarop hij zijn team gaat laten spelen.
Het heeft hem helaas niet geholpen bij zijn klus als hoofdtrainer in Turkije. Verloor met liefst 4-0 in de Arena en werd snel ontslagen. Op een (knappe!) EL finale met Rangers na, valt er eigenlijk weinig positiefs over zijn carriere te zeggen. Snel weg in China, snel weg bij Rangers, snel ontslagen in Turkije en snel weg bij Liverpool. Dat hij gesprekken met Slot heeft gevoerd is allemaal mooi, maar dat argument werd ook gebruikt toen Ajax Heitinga aanstelde.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Van Bronckhorst