Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » RvC

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

+1/-0

+1/-0

Sportology rapport ligt nog in de kast. Dat werkte best goed.

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 15 mei 2025 om 17:07:

Omvat Sportology ook een blauwdruk van de structuur/organisatie bij Feyenoord 'boven' de directie? De RvC, StiCo, VvF, Stadion NV, Kromme Zandweg, etc. etc.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 16 mei 2025 om 11:13:

socrates schreef op 15 mei 2025 om 17:07:

Omvat Sportology ook een blauwdruk van de structuur/organisatie bij Feyenoord 'boven' de directie? De RvC, StiCo, VvF, Stadion NV, Kromme Zandweg, etc. etc.

Geen idee.

Ik weet ook niet of die entiteiten nu onderwerp van onderzoek zijn. Als ik het zo lees lijkt het meer over de organisatie van de club zelf te gaan. De huidige bestuursleden zijn daarover geinterviewd las ik. Dan zal het vast over de dubbelrol AD/TD gaan, de technisch manager, de rol van de scouting etc. Gelukkig lijkt de RvC ook te zien dat het aankoop en trainersbeleid de laatste twee jaar verre van briljant is geweest.

+1/-0

Troost neemt per direct afscheid als lid van Raad van Commissarissen
vandaag, 23:20 76 reacties
Sjaak Troost gaat stoppen als lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van Feyenoord en stelt zijn functie per direct ter beschikking. De oud-speler vervulde de functie van commissaris zeven jaar lang. De club heeft het nieuws zondagavond na de overwinning op Telstar gecommuniceerd.

Toch nog een mooie avond en 5 punten los van nec en ajax!

+1/-0

+1/-0

Robert Eenhoorn zou uitermate geschikt zijn om Troost op tevolgen.

+1/-0

+1/-0

Maak van die 2 jaar maar 5 jaar. Toen Arnesen vertrok begon Troost aan spelers hele hoge salarissen uit te keren. En dat we met beginneling van Persie opgescheept zitten, is ook aan de Troost clan te danken.
In ieder geval goed dat deze stoorzender weg is. Nu iemand die aan de organisatie Feyenoord denkt i.p.v. die meent 'stammenoorlogjes' in het bestuur te moeten voeren.
Ik ben beschikbaar ;)

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 maart 2026, 13:22:39.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » RvC