Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Prijsvrij Vakanties

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Waarom toch zo'n heisa? Waar gaat dit over? Dit zijn toch extra inkomsten wat mooi op de rekening wordt bijgeschreven? Een vergroting van de financiele positie van onze club! Jaren geleden hadden we hierover ook al discussies waarom er geen gebruik wordt gemaakt van reclame op de rugzijde, c.q. op de shorts pijpen. Oh de naam Prijsvrij.nl, nou, so what? Maak je liever druk om zaken die er toe doen, maar niet om vergroting van je financiele positie te verbeteren.

 

+2/-0

Vind het ook overdreven het brengt een paar miljoen per jaar op, het is wennen natuurlijk omdat de naam van spelers naar beneden gaat maar bij veel eredivisie club hebben ze het al langer. In CL mag het niet geloof ik koop dan die shirts.

 

+1/-0

Wat een negatieve reacties inderdaad op de socials van de usual suspects. Het conservatisme van een deel van de Feyenoord supporters is stuitend. Elke verandering wordt verketterd. Against modern football, against everything….

Natuurlijk is het bloedzonde dat de club niet in staat is gebleken een behoorlijke hoofdsponsor aan de haak te slaan en daarom uit armoede de deal met de vakantiehuisjes verhuurder een jaar heeft verlengd onder mindere financiële condities. Daarom is men met Prijsvrij in zee gegaan om het e.e.a. te compenseren, dat is tenminste het verhaal.

Er ligt een schone taak te wachten op onze nieuwe commercieel directeur om voor het seizoen 24/25 wel een grote multinational als hoofdsponsor aan de haak te slaan. Ik moet mij sterk vergissen als dat niet zijn eerste hoofdopdracht is.

Dit bericht is gewijzigd op 29 juni 2023, 18:52:02.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 juni 2023 om 15:09:

Wat een negatieve reacties inderdaad op de socials van de usual suspects. Het conservatisme van een deel van de Feyenoord supporters is stuitend. Elke verandering wordt verketterd. Against modern football, against everything….


De discussie doet sterk denken aan destijds de invoering van de shirtreclame.
Dat vonden veel fans toen ook niet mooi. Een heel enkele uitzondering, bijv Barcelona,
hield het toen nog een jaartje of twee buiten de deur uit 'respect naar het shirt en de supporters'.
Maar je laat gewoon reclameruimte onbenut.
Persoonlijk maak ik me drukker om al die lege uitingen die de Uefa zich allemaal toe-eigend op de mouw, met lege loze kreten als 'respect'e.d.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 30 juni 2023 om 13:19:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 juni 2023 om 15:09:

Wat een negatieve reacties inderdaad op de socials van de usual suspects. Het conservatisme van een deel van de Feyenoord supporters is stuitend. Elke verandering wordt verketterd. Against modern football, against everything….


De discussie doet sterk denken aan destijds de invoering van de shirtreclame.
Dat vonden veel fans toen ook niet mooi. Een heel enkele uitzondering, bijv Barcelona,
hield het toen nog een jaartje of twee buiten de deur uit 'respect naar het shirt en de supporters'.
Maar je laat gewoon reclameruimte onbenut.
Persoonlijk maak ik me drukker om al die lege uitingen die de Uefa zich allemaal toe-eigend op de mouw, met lege loze kreten als 'respect'e.d.


Daar heb je zeker een punt, De Realist, die mouwband met respect vind ik volledig zinloos om te dragen, omdat ze vanuit de UEFA bestuur geen waarde aan hechten, getuige de zoveelste keren die ze in tegenstrijdigheid hebben geuit.

 

+1/-0

Het is natuurlijk ook de naam Prijsvrij Vakanties. Het is in Nederland gewoon een grote speler 200 miljoen omzet per jaar, maar een iets exotische naam was beter geweest prijsvrij geen idee wat het betekent lol.

 

+1/-0

Ik blijf het een constructie uit armoede vinden, met zo’n sponsor op de rug. We slagen er nog altijd niet in om een ordentelijke hoofdsponsor te vinden, die flink wat miljoenen overheeft voor een plek op de voorkant van het shirt.

En dus moeten we het bedrag wat via Boudewijn Poelmann, ‘zijn’ loterijen en Europarcs binnenkomt, aanvullen met een rugsponsor.

Ik hoop dat de nieuwe commercieel directeur wel een goede hoofdsponsor kan strikken komend seizoen, en dat we inkomsten van de rugsponsor middels een andere regeling kunnen behouden. Een sponsornaam onder de rugnummers vind ik een stuk minder storend, bijvoorbeeld…

 

+1/-0

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

Vind het gewoon een heel mooi ontworpen shirt, complimenten voor de designers..

 

+1/-0

Ik vind het een prima eerste thuisshirt van de nieuwe kledingsponsor Castore. Zij kunnen het ook niet helpen dat ze met een rugsponsor moeten werken. Ik ben erg benieuwd naar het uitshirt.

 

+1/-0

Dankzij een verbod van de UEFA op dit type sponsoring zullen de Rotterdammers in de Champions League uitkomen in een shirt zonder rugsponsoring.

Zal wel een run komen op CL shirts haha..

 

+1/-0

1908 klein maar mooi detail ook!

 

+1/-0

Eerste verkoopdag thuisshirt Feyenoord zorgt voor omzetrecord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2023 om 15:07:

Dankzij een verbod van de UEFA op dit type sponsoring zullen de Rotterdammers in de Champions League uitkomen in een shirt zonder rugsponsoring.

Zal wel een run komen op CL shirts haha..



Ik zag ergens voorbij komen dat Feyenoord alleen de shirts met rugsponsor mag verkopen. De 'CL versie' komt niet in de winkel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 01 juli 2023 om 21:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2023 om 15:07:

Dankzij een verbod van de UEFA op dit type sponsoring zullen de Rotterdammers in de Champions League uitkomen in een shirt zonder rugsponsoring.

Zal wel een run komen op CL shirts haha..



Ik zag ergens voorbij komen dat Feyenoord alleen de shirts met rugsponsor mag verkopen. De 'CL versie' komt niet in de winkel.



Zou dom zijn snij je jezelf in de vingers ik vermoed dat later als CL echt gaat beginnen de vraag er naar alleen maar zal toenemen. Even afwachten want er komt nog heel wat merchandise aan..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 juli 2023, 13:52:44.

 

+1/-0

Het zal ongetwijfeld een eis zijn van Prijsvrij dat hun naam ook per se op de fanshirts moeten staan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 02 juli 2023 om 13:59:

Het zal ongetwijfeld een eis zijn van Prijsvrij dat hun naam ook per se op de fanshirts moeten staan



Dat kunnen ze eisen als Feyenoord nationaal speelt, maar internationaal is volgens mij ander verhaal daar hebben ze niks over tezeggen omdat rug reclame verboden is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 juli 2023 om 14:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 02 juli 2023 om 13:59:

Het zal ongetwijfeld een eis zijn van Prijsvrij dat hun naam ook per se op de fanshirts moeten staan



Dat kunnen ze eisen als Feyenoord nationaal speelt, maar internationaal is volgens mij ander verhaal daar hebben ze niks over tezeggen omdat rug reclame verboden is.



Het spelen niet, want dat is inderdaad door de UEFA verboden. Maar ze kunnen wel eisen dat die shirts in de fanstore niet verkocht mogen worden en wij als supporter alleen het nationale shirt kunnen aanschaffen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



A

ls ik het shirt aan heb zie ik de achterkant toch niet

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Prijsvrij Vakanties