Transparent
Inloggen
Sluiten

Ono maakt maandag rentree voor Feyenoord

10 september 2005 15:07

Verslaggever: K

Shinji Ono zal maandag zijn rentree maken op de Nederlandse voetbalvelden. Na maanden blessureleed zal hij met Jong Feyenoord uitkomen tegen het tweede elftal van FC Twente. Het is nog niet de bedoeling dat hij 90 minuten zal volmaken.

Meer op




Tags

ono blessureleed jong shinji twente voetbalvelden volmaken

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.072 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japan japanese jeng kuip marokko messi middenveldert milan nederland taliban trauner ueda visa westerlo youtu