Transparent
Inloggen
Sluiten

Derde duel al Ajax-Feyenoord?

27 juni 2005 21:12

Verslaggever: K, feyenoordfan100

Langzamerhand wordt het competitieprogramma duidelijker. Zeker is al dat Feyenoord de competitie start met een thuiswedstrijd tegen NAC. Het Sparta fanzine wist al te melden dat het tweede duel Sparta-Feyenoord is. Vandaag meldde de harde kernsite van Ajax f-side.nl het gehele conceptcompetitieprogramma van die club. Daaruit blijkt dat Ajax - Feyenoord al voor de derde competitieronde op het programma staat.

Meer op




Tags

sparta competitieprogramma competitieronde conceptcompetitieprogramma duidelijker fanzine kernsite nac side

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 130.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane antiparlementair autoritair baby bronckhorst democratie democratisch docu domheid fvd gemeentehuis hongarije hulshoff hwang kuip middenveldert moder nsb onnozel onnozelheid persie respecteert rigaux sato slot sobat usa vos wow youtu