Transparent
Inloggen
Sluiten

45% van Nederland associeert Fortis met Feyenoord

25 mei 2005 19:27 - Sport und Markt

Verslaggever: RvN

Uit een onderzoek van sportonderzoeksbureau Sport und Markt blijkt dat 45% van de Nederlanders Fortis associeert met Feyenoord. Clubsponsors van PSV (Philips met 72%) en Ajax (ABN Amro met 69%) deden dat veel beter maar zijn natuurlijk ook veel langer hoofdsponsor bij die clubs. Indien de naamsbekendheid wordt afgezet tegen de kosten van de sponsoring blijken Frisia met AZ en AMEV met FC Utrecht het beste te scoren qua rendement.

Meer op Sport und Markt




Tags

associeert fortis nederland abn afgezet amev amro clubsponsors frisia hoofdsponsor naamsbekendheid nederlanders sponsoring sportonderzoeksbureau utrecht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 41.769 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane bayern beom blessurezorgen gjivai hadj hancko hartman hwang jakub kraaij kranenburg kuip moder nadje nieuwkoop paixao persie priske quick quilindschy rijnsburgse santigoal stengs tilburg timber ueda wehave zechiel zerrouki