Transparent
Inloggen
Sluiten

Vincken bij de selectie gehaald

6 mei 2005 18:30

Verslaggever: Danko Lazo

Feyenoord meld dat Tim Vincken voor de wedstrijd tegen NEC a.s. zondag overgeheveld is naar de selectie.Dat komt met name door de vele blessures aan Feyenoord kant, waaronder Romeo Castelen. De talentvolle rechtsbuiten van Jong Feyenoord hoopt natuurlijk ook zijn debuut nog te mogen maken zondag, maar eerst nog even genieten dat hij erbij zit. Volgens Gullit is het voor Vincken een goede ervaring om mee te maken. Mede omdat hij volgend jaar bij de selectie zit.




Tags

vincken castelen gullit jong meld romeo tim

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has intensiteit jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu