Transparent
Inloggen
Sluiten

'Eind november rentree Van Gastel'

5 november 2000 14:25

Verslaggever: RvN

Jean Paul van Gastel liet vandaag weten toe te werken naar een rentree in het eerste van Feyenoord rond eind november/begin december. De verdediger speelde afgelopen week al 90 minuten mee met Feyenoord 2 tegen Fortuna 2 (en scoorde het enige doelpunt, uit een vrije trap). Hij doorstond de wedstrijd zonder enige fysieke problemen. Van Gastel en Van Marwijk hebben echter afgesproken dat hij langzaam gebracht zal worden. De niddenvelder wil nog 2 a 3 wedstrijden met het tweede afwerken en zo wedstrijdritme opdoen alvorens weer bij de A-selectie te komen.

Meer op




Tags

gastel doorstond fortuna marwijk niddenvelder wedstrijdritme

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.039 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije