Transparent
Inloggen
Sluiten

Ono traint al weer mee bij Feyenoord

30 maart 2005 18:22

Verslaggever: K

Gisteren meldden we al dat Shinji Ono geschorst was voor de interland van japan en vroegen we ons al af of hij al onderweg zou zijn naar Rotterdam. Dat bleek inderdaad correct. Vanmorgen meldde Feyenoord dat de Japanner inmiddels was gearriveerd en vandaag alweer meetraint met de selectie.

Meer op




Tags

ono japan shinji vroegen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije