Transparent
Inloggen
Sluiten

Arsenal scout gesignaleerd in De Kuip

13 maart 2005 13:32

Verslaggever: K

Arsenal scout Tony Adams is vanmiddag gesignaleerd in De Kuip, zo kregen we zojuist door. Naar wie de interesse van de topscout uitgaat bij het duel tussen Feyenoord en Roda JC is niet bekend.

Meer op




Tags

arsenal gesignaleerd kuip adams roda tony topscout

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu