Transparent
Inloggen
Sluiten

Na twee maanden hoog tijd voor thuisoverwinning

10 februari 2005 23:18

Het is na meer dan twee maanden hoog tijd dat feyenoord weer eens een duel weet te winnen in De Kuip. Na de voorzichtige winstpartij tegen NEC (2-1) op 5 december speelde Feyenoord gelijk tegen PSV (3-3) en verloor het van Vitesse (1-2). De 2-7 tegen De Graafschap deed het zelfvertrouwen echter goed afgelopen week.




Tags

thuisoverwinning graafschap kuip vitesse voorzichtige winstpartij

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev blessin boskamp devy eredivisie glasner iran japan koeman kraaij kuip monaco nederland oranje persie pocognoli regragui rigaux sebastien sobat topkandidaat trump union vicens vrancken wfcgroningen wiegman zerrouki