Duel live op Canal+
10 februari 2005 23:16
De wedstrijd tegen Willem II zal live worden uitgezonden op de betaalzender Canal+. Het commentaar wordt verzorgd door Eddy Poelmann.

De wedstrijd tegen Willem II zal live worden uitgezonden op de betaalzender Canal+. Het commentaar wordt verzorgd door Eddy Poelmann.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.616 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu