Transparent
Inloggen
Sluiten

VI: Gullit vangt bot bij Inter

30 december 2004 09:43

Verslaggever: K

VI.nl meldt dat Ruud Gullit geen succes heeft gehad bij Inter bij zijn verzoek om overbodige verdedigers over te kunnen nemen. Voormalig ploeggenoot Mancini zou hebben laten weten dat Feyenoord daarvoor te weinig bood.

Meer op




Tags

gullit inter bot vangt mancini overbodige

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu