Transparent
Inloggen
Sluiten

Am?rica-MG gedegradeerd naar derde klasse

27 december 2004 21:40

Verslaggever: K

Het gaat Am?rica-MG, de Braziliaanse 'partner' niet echt voor de wind. De ploeg degradeerde uit de Serie B naar de Serie C, de derde Braziliaanse divisie. Ook de jaarlijkse financiering waarvoor Feyenoord in ruil elk jaar een jeugdspeler mag halen, heeft de club vooralsnog dus niet omhoog gebracht.

Meer op




Tags

rica financiering jeugdspeler ruil wind

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu