Transparent
Inloggen
Sluiten

Artz 22ste speler; Paauwe speelde nog alle duels

18 december 2004 12:29

Verslaggever: K

Wouter Artz, die donderdag zijn debuut maakte in het eerste elftal van Feyenoord, was de 22ste speler waarvan Ruud Gullit tot nu toe dit seizoen gebruik maakte.

Aanvoerder Patrick Paauwe miste tot nu toe nog geen duel, hij deed alle 22 wedstrijden mee. Kuyt en Goor volgen met 21 duels, beiden misten een duel in de UEFA Cup.

Meer op




Tags

artz paauwe goor gullit kuyt uefa

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bestuurder borges costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese koeman kuip marquis monaco moussa nederland oostenrijk oranje ouaissa persie priske ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa