Transparent
Inloggen
Sluiten

AD: Feyenoord beraardt zich na aanslag in Saoedi-Arabie

7 december 2004 07:41

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zich vandaag beraad over de gevolgen van de aanslag in Saoedie-Arabie gisteren. In Jeddah kwamen daar gisteren 12 mensen om het leven bij een aanslag op het Amerikaanse consulaat.

Meer op




Tags

aanslag arabie beraardt saoedi beraad consulaat jeddah saoedie

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije