Transparent
Inloggen
Sluiten

Castelen geblesseerd uitgevallen

22 augustus 2004 14:24

Romeo Castelen is in het duel tegen Willem II al na ruim een uur spelen uitgevallen. De rechtsbuiten die als een komeet omhoog was geschoten na zijn debuut bij Feyenoord en het Nederlands elftal kampte ogenschijnlijk met een hamstringblessure. De toch wel verrassend buiten de basis gehouden Japanner Ono kwam voor hem in het veld.




Tags

castelen komeet ono romeo

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nederland nike rigaux taliban ueda valente visa westerlo youtu