Transparent
Inloggen
Sluiten

AD: Buijs blijft bij Excelsior

8 juni 2004 09:50

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldde maandag dat Feyenoord deze week in gesprek gaat met Breuer en Buijs over verlenging van hun nog eenjarig contract. Met name over Buijs gingen de geruchten dat hij mogelijk de overstap naar Feyenoord zou kunnen gaan maken nu Excelsior niet promoveert. Volgens het AD is het echter de bedoeling dat ze beiden bij Excelsior blijven.

Meer op




Tags

excelsior breuer eenjarig verlenging

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 130.896 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne autowegen bovenkwamen bronckhorst burgers decadent democratische docu enerzijds fascisme film fvd gio hoever hoogopgeleid hulshoff intellectuelen japan koeman kuip monddood nazi nederland oranje sipke slot vanhoutte verbieden wehave