Transparent
Inloggen
Sluiten

"Inschrijving Intertoto niet meer mogelijk"

15 februari 2004 23:19

Verslaggever: K

Volgens het Algemeen Dagblad is inschrijving voor de intertoto niet meer mogelijk. Feyenoord heeft zich daar uit voorzorg niet voor ingeschreven. Dat betekent dat Feyenoord absoluut vierde moet worden, omdat anders deelname in Europa volgend seizoen misgelopen wordt. Vooralsnog hoeft Feyenoord overigens niet te vrezen verder te zakken. FC Twente volgt Feyenoord met vier verliespunten meer.

Meer op




Tags

inschrijving intertoto misgelopen twente verliespunten voorzorg

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije