Transparent
Inloggen
Sluiten

Lazovic zeker twee maanden uitgeschakeld

25 november 2003 12:42

Verslaggever: K

Feyenoord meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat de spits danko lazovic inderdaad zijn binnenband van zijn linkerknie heeft gescheurd, zoals gisteren al werd gevreesd. De spits zal daardoor minimaal twee maanden uit de roulatie zijn en dus pas weer in het volgende jaar beschikbaar zijn voor Feyenoord.

Meer op




Tags

lazovic binnenband danko

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has jeng kuip marokko messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu