Transparent
Inloggen
Sluiten

Second opinion: geen operatie voor Ono

11 juli 2003 22:48

Verslaggever: K

Japanse artsen hebben vandaag vastgesteld dat Ono niet geopereerd hoeft te worden aan de botkneuzing in zijn enkel, zo meldt feyenoord.nl. Hij zal daarom nu voor ruim twee weken in het gips gaan. daarna zal het herstel bekeken worden.

Meer op




Tags

ono opinion artsen botkneuzing gips

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa youtu