Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Advocaat over Feyenoord-Fortuna (2-0): 'Tweede helft vond ik het wel echt goed'

5 april 2021 00:19




Tags

advocaat fortuna

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane advocaat arne beneliga bijlow borges conference devy duitsland eenhoorn glasner iran ivanusec kloese koeman kuip moussa nederland oliver oranje ouaissa persie priske rigaux rvp slot sobat topkandidaat wauw zekovic