Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] 'Voelt goed om hier te zijn' | Eerste interview Oguzhan Özyakup

29 januari 2020 17:40 - Feyenoord TV




Tags

oguzhan ozyakup

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.


6 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd. Is ongetwijfeld een goede speler, maar scoort weinig en is al lang geen eerste keus meer geweest bij zijn club. We gaan het zien vanavond, ik verheug mij erop! Hoop ook stiekem op Bozenik....
+1/-0


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu