Transparent
Inloggen
Sluiten

Tilburg bang voor zwarte handel Willem II - Feyenoord

23 mei 2003 14:13

Verslaggever: K

In het Brabants Dagblad wordt uitgebreid bericht over de vrees van Willem II en de gemeente Tilburg dat de fans van Willem II in grote getalen hun kaarten danwel seizoenskaarten doorverkopen aan de Rotterdamse fans. De wedstrijd was voor Feyenoord fans al snel uitverkocht. Voor Willem II staat er in de laatste wedstrijd niets meer op het spel. Fans van Willem II die hun kaarten doorverkopen werden gedreigd met boetes en een stadionverbod van maximaal negen maanden.

Meer: Brabants Dagblad

Meer op




Tags

tilburg brabants doorverkopen handel gedreigd gemeente getalen stadionverbod

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu