Transparent
Inloggen
Sluiten

'Doodsbedreigingen voor Nicolai Jørgensen na missen penalty, Deense bond doet aangifte'

3 juli 2018 12:23

Het missen van zijn penalty op het WK tegen Kroatië heeft gezorgd voor enkele doodsbedreigingen aan het adres van Nicolai Jørgensen. Via Twitter laat de Deense voetbalbond weten de verwensingen tegen de Feyenoord-spits te veroordelen en heeft inmiddels ook aangifte gedaan bij de politie.




Tags

aangifte doodsbedreigingen adres kroatie verwensingen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane advocaat ami andreev arne beneliga borges brugge conference devy duitsland eenhoorn glasner iran ivanusec kloese koeman kraaij kuip nederland oliver oranje persie priske rigaux rvp slot sobat topkandidaat wauw