Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord bij bekerwinst gehuldigd in De Kuip

6 april 2018 14:06

Als Feyenoord op 22 april de beker weet te winnen tegen AZ zal het een dag later om 14.00 uur gehuldigd worden in De Kuip, zo meldt RTV Rijnmond. Een huldiging op de Coolsingel is in verband met werkzaamheden niet mogelijk. Na overleg tussen de gemeente, Feyenoord en FSV De Feijenoorder is er voor gekozen om een eventuele huldiging in De Kuip plaats te laten vinden.




Tags

kuip bekerwinst huldiging coolsingel feijenoorder fsv gemeente rijnmond

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 130.887 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne autowegen bovenkwamen bronckhorst burgers decadent democratie democratisch democratische docu fascisme fvd gio hoever hoogopgeleid hulshoff intellectuelen japan koeman kuip monddood nazi nederland oranje sipke slot vanhoutte verbieden wehave