Transparent
Inloggen
Sluiten

'B-elftal van Manchester City vanavond kostte 385 miljoen'

21 november 2017 18:17 - Telegraaf.nl

Feyenoord mag dat tegen Manchester City wel tegen een B- elftal uitkomen, al wil Pep Guardiola dat zo niet noemen, maar dat betekent allerminst dat er weinig potentie in het elftal zal zitten. Als in Engeland verwachte basiself uitkomt zal dat een basis zijn die de Engelse topclub maar liefst 385 miljoen euro heeft gekost. Dat rekende De Telegraaf uit. Op Sergio Agüero en Kyle Walker na, zo is de verwachting, zet Guardiola vanavond de reserves aan het werk.

Meer op Telegraaf.nl




Tags

guardiola aguero allerminst basiself engeland kyle pep sergio telegraaf walker

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afrika afrikaans afrikaners baie belfast dinge dutch far ferri fvd hulle hwang kuip language like mense mexico middenveldert moder nederlanders people persie pocognoli rigaux things vanhoutte very wolf youtu