Transparent
Inloggen
Sluiten

Jørgensen blijft eerste penaltynemer

27 oktober 2017 16:09

Giovanni van Bronckhorst liet vrijdagmiddag tegenover RTV Rijnmond weten dat Nicolai Jørgensen de eerste penaltynemer blijft. Feyenoord miste dit seizoen de laatste vier penalties op rij. Naast de Deen misten Kramer (2x) en Toornstra de andere penalties.





Tags

penaltynemer penalties bronckhorst kramer rijnmond toornstra

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu