Transparent
Inloggen
Sluiten

Nieuwsbrief niet ontvangen? Nogmaals aanmelden

30 maart 2003 17:38

Verslaggever: RvN

Door een fout in het aanmeldscript zijn de aanvragen van bezoekers, die zich de afgelopen twee weken hebben aangemeld voor de Feyenoord Nieuwsbrief, niet verwerkt. Deze leden zullen zich dus nogmaals voor de Feyenoord nieuwsbrief moeten aanmelden. Dat kan via de volgende link. Onze excuses voor het ongemak

Meer op




Tags

nieuwsbrief aanmelden aangemeld aanmeldscript ongemak

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.824 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu