Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Beek en Nieuwkoop maandag in actie bij Feyenoord 2

1 oktober 2017 22:59

Sven van Beek en Bart Nieuwkoop kregen volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad geen speeltijd tegen AZ, omdat ze daardoor maandag geruime tijd in actie kunnen komen voor Feyenoord 2. Het reserve-elftal speelt maandag de competitiewedstrijd tegen Cambuur 2. Omdat de invalbeurt niet nodig was, spaarde de Feyenoord coach ze liever, zodat ze maandag langer achtereen in actie kunnen komen.





Discussieer mee op de forums


Tags

beek nieuwkoop cambuur gouka spaarde

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu