Transparent
Inloggen
Sluiten

Lezing Woerts in de Arena over marketingbeleid Feyenoord

18 maart 2003 23:26

Verslaggever: K

Donderdag zal Chris Woerts tijdens een bijeenkomst van het Centrum van marketingcommunicatie het marketingbeleid van Feyenoord uit de doeken doen. De marketing manager geeft inzicht in het marketingbeleid van de Rotterdamse topclub. Onderwerpen zijn onder andere het opzetten van een loyaliteitsprogramma onder bestaande en nieuwe fans, de activiteiten in Azi?, het mediabeleid en de samenwerking met Unicef. Andere sprekers op het seminar zijn Arjen de Ruyter, International Sponsorship Manager Amstel en Helmut Zastrow, Managing Director van het Duitse onderzoeksbureau Sport + Markt. De presentatie en daaropvolgende paneldiscussie zullen plaatsvinden in het hol van de leeuw, de Arena.

Meer op




Tags

marketingbeleid arena woerts lezing amstel arjen azi bijeenkomst doeken helmut leeuw loyaliteitsprogramma managing marketing marketingcommunicatie mediabeleid onderzoeksbureau paneldiscussie ruyter seminar sponsorship sprekers unicef zastrow

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 56.680 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

almelo beelen brentford carrillo hadj hancko headliner heracles hwang kasperk kraaij kuip marktwaarde middenveldert milambo moder moussa palace read steijn stengs targhalline til timber trauner twente valente watanabe wehave zerrouki