Transparent
Inloggen
Sluiten

Koreanen komen populariteit Song beleven

11 maart 2003 15:06 - Sportschosun

Verslaggever: S

Prime Sports, het makelaarskantoor van Song, en de Zuid-Koreaanse televisiezender ITV hebben 30 delegaties van verschillende grote Koreaanse bedrijven uitgenodigd om de populariteit van Song in de Kuip live mee te beleven. Verwacht wordt dat men grote contracten binnen kan slepen op basis van de marketingwaarde van Feyenoords Koreaan, door de delegaties zelf te laten voelen hoe populair Song is. Het gaat om bedrijven als Samsung Electronics, Kyobo levensverzekeringen, BCCard, KT en Kookmincard. De uitnodiging staat voor de wedstrijd Feyenoord-Heerenveen van 22 maart. Het is te hopen dat Song speelklaar is voor die wedstrijd...

Koreaanse media vertellen voorts dat Feyenoord en Excelsior binnenkort een nieuwe brief kunnen verwachten over het vrijgeven van Song en Kim rondom wedstrijden van het nationale team.

Meer op Sportschosun




Tags

song populariteit delegaties koreanen bccard brief electronics excelsior heerenveen itv kim kookmincard koreaan kuip kyobo levensverzekeringen marketingwaarde prime samsung speelklaar televisiezender vrijgeven

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 36.535 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achahbar bestuur betis danall demonstranten diao gaza geweld gronden grondwettelijke hamas iran israel kabinet macht middenveldert nederland nsc omtzigt palestijnse pgnl priske rapport religie slot stengs timber trump wilders