Transparent
Inloggen
Sluiten

Diks: 'van mij had die optie tot koop wel gemogen'

5 juli 2017 07:07

Kevin Diks laat in De Telegraaf weten dat hij zich wel definitief ziet vestigen bij Feyenoord. 'Van mij had die optie tot koop wel gemogen. Als het hier bevalt en Feyenoord vindt mij goed genoeg om te blijven, dan kan een verkoop alsnog aan de orde komen. Maar dat ligt allemaal aan dit jaar. Ik moet gewoon strijden voor mijn plek en laten zien dat ik hier thuis hoor.'




Tags

diks telegraaf vestigen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu