Transparent
Inloggen
Sluiten

Zoetebier 'gewoon' op de bank

22 februari 2003 19:30

Verslaggever: K

Edwin Zoetebier zal zondag tegen Fc Groningen op de bank plaatsnemen. Uit een MRI-scan bleek dat de doelman niets beschadigd heeft in zijn knie, zo meldt Feyenoord.nl. Zoetebier is niet helemaal fit, maar omdat Lodewijks ook niet 100% fit is, zal Zoetebier voor de zekerheid wel plaatsnemen op de bank. Daardoor zal Feyenoord het niet hoeven te doen met de jeugdkeeper uit de a1 Bas van Wegen.

Meer op




Tags

zoetebier groningen jeugdkeeper lodewijks mri scan

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afrika afrikaans afrikaners baie blessin braga devy dinge dutch far hulle kuip language like mense mexico nederland nederlanders people persie pocognoli rigaux things very vicens vrancken wfcgroningen wolf youtu