[video] Kongolo: 'Iedereen is hongerig na puntenverlies'
14 april 2017 18:35
Kongolo: "Iedereen is hongerig na puntenverlies" #Feyenoord pic.twitter.com/o2fN5VPm3z
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 14 april 2017

Kongolo: "Iedereen is hongerig na puntenverlies" #Feyenoord pic.twitter.com/o2fN5VPm3z
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 14 april 2017
Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.297 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu