Feyenoord vanaf nu ook via Twitter bereikbaar
2 januari 2017 10:31 - Feyenoord.nl
De afdeling Feyenoord Service & Tickets is vanaf nu ook via Twitter bereikbaar, zo meldt de club. Ook worden via @VraagFeyenoord vanuit Feyenoord berichten geplaatst om supporters te informeren over allerlei actuele thema’s die veel vragen (kunnen) oproepen.
Ze streven ernaar om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Niet alle vragen zullen (direct) inhoudelijk beantwoord kunnen worden, zeker niet wanneer het om beleidsmatige, bestuurlijke, politieke of voetbaltechnische zaken gaat.
De afdeling neemt in principe alleen vragen in behandeling die direct gesteld worden aan het account @VraagFeyenoord. Om de communicatie in een prettige sfeer te laten verlopen, hanteren ze de volgende huisregels:
- Beledig niemand. Kwetsen is zinloos!
- Plaats geen racistische, discriminerende of seksistische uitingen en gebruik geen scheldwoorden. Respect geven = respect krijgen.
Vanaf vandaag is Feyenoord Service & Tickets via @VraagFeyenoord bereikbaar voor vragen. Ook ontvang je service-informatie via dit account
— Service & Tickets (@VraagFeyenoord) January 2, 2017