Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Kuyt: 'We zijn trots dat we koploper zijn, maar zullen nog trotser zijn als we overwinteren'

8 december 2016 16:45




Tags

kuyt trotser

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.310 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu