Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Bronckhorst tevreden met ADO-thuis

28 oktober 2016 15:09

Tijdens zijn persconferentie liet Giovanni van Bronckhorst blijken tevreden te zijn met de loting van ADO-thuis. Dat had voor hem vooral te maken met het thuisvoordeel. 'Ik ben blij dat we weer thuisspelen in de volgende bekerronde. Thuiswedstrijden zijn belangrijk voor ons.'




Tags

ado bronckhorst bekerronde thuisspelen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu